رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبیاری تحت فشار دو هزار و ۲۴۰ هکتار از اراضی شهرستان گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۱۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

جعفر گوهرگانی اظهار داشت: پروژه اجرای شبکه آبیاری تحت فشار امامزاده جعفر و روستاهای تابعه شهرستان گچساران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، استاندار و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز پنجشنبه 19 اسفندماه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی شبکه آبیاری تحت فشار امامزاده جعفر و روستاهای پاکوه، ماهور باشت، بیدزرد، سربیشه، خربل و سرابننیز از سال 94 آغاز و امسال به پایان رسید.

گوهرگانی ابراز کرد: تبدیل اراضی دیم به آبی با هدف افزایش راندمان آبیاری و بهینه‌سازی مصرف آب در اراضی کشاورزی، افزایش تولید، بهبود اقتصاد منطقه و محرومیت‌زدایی از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تاکنون برای اجرای این پروژه 210 میلیارد ریال هزینه شده و 360 میلیارد ریال دیگر نیز برای پرداخت مطالبات پیمانکاران به مبلغ 110 میلیارد ریال و تکمیل فاز دوم پروژه به مبلغ 250 میلیارد ریال نیاز است.

گوهرگانی از اشتغال‌زایی یک هزار و 750 نفر با افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در 2240 هکتار از اراضی گچساران خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه یک هزار و 79 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات