فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

ترور ناجوانمردانه جوان بسیجی بانه‌ای را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت/ جواب ما سخت و کوبنده خواهد بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار داشت: عمل مذبوحانه ضد انقلاب که منجر به شهادت یک جوان بسیجی بانه‌ای شد را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۱۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی  فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر بسیجی شهید «نبی مجیدیان» که در میدان جهاد شهرستان بانه برگزار شد، ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و تروریستی ضد انقلاب که منجر به شهادت یک جوان بسیجی بانه‌ای در روز گذشته شد، اظهار داشت: این افراد با ارتکاب چنین اقداماتی می‌خواهند امنیت پایدار و آرامش هموطنان عزیزمان را در شهر مرزی بانه خدشه‌دار کنند و ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

 

وی با تأکید بر اینکه جواب ما در این خصوص کوبنده خواهد بود و با بیان اینکه این اقدامات مذبوحانه دشمن نمی‌تواند کوچکترین خللی در عزم و اراده سربازان اسلام در دفاع از این آب و خاک و امنیت مردم  وارد کند، بیان کرد: شهید مجیدیان یکی از هزاران سرباز اسلام بود که دشمن را مستاصل کرده و رعب و وحشت در دل آنها وارد کرده بود و او تداوم‌بخش قافله شهیدان امنیت بود و مطمئناً با شهادت او نیز قافله شهادت به پایان نخواهد رسید و راه او همچنان ادامه خواهد داشت.

 

  سردار رجبی خاطرنشان کرد: مزدورانی که دست به چنین اقدام شنیعی زده‌اند جواب این عمل قبیح خود را در کمترین زمان ممکن خواهند دید، همانطور که مدتی پیش نیز در تابستان امسال شماری از این مزدوران در نقاط مختلف استان کردستان و شمالغرب کشور بدست رزمندگان بومی منطقه به سزای اعمال خرابکارانه خود رسیدند و تاوان یاغی‌گریها و دشمنی خود با مردم کردستان را پس دادند.

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با اشاره به اینکه عاملان ترور شهید «نبی مجیدیان» جیره‌خوار و مزدور کشورهای مرتجع منطقه و اسرائیل هستند و با تأکید براینکه امنیت کنونی کردستان بومی و پایدار است، گفت: امروز شهرستان مرزی بانه در سایه امنیت و به برکت خون شهیدان به یک شهر پر رونق اقتصادی و قطب گردشگری استان کردستان تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه با تمام وجود از امنیت کردستان محافظت خواهیم کرد، ادامه داد: هر ساله مسافران زیادی از سراسر میهن اسلامی برای خرید کالا به شهر بانه مسافرت می‌کنند و مزدوران ضدانقلاب که چشم دیدن پیشرفت و رفاه مردم کُرد را ندارند درصدد هستند که با چنین اقدامات زشتی امنیت مردم را زیر سؤال ببرند.

 

سردار رجبی تصریح کرد: این اقدام خیانت به قوم کرد و مردم کردستان است و کسانی هم که دل در گرو کشورهای مرتجع منطقه دارند و از این افراد حمایت می‌کنند در خیانت این افراد به مردم کردستان سهیم هستند اما مطمئن باشند که این اقدام انها بی جواب نخواهد ماند. 

 

گفتنی است که؛ نبی مجیدیان عضو بسیج که اصالتا اهل سنندج بوده چهارشنبه شب 18 اسفندماه در یک اقدام تروریستی توسط یک مزدوران استکبار در بانه به شهادت رسید.

 

این ترور ناجوانمردانه که در انظار عمومی در جلوی چشم خانواده‌اش و در درب منزل این شهید صورت گرفت، ددمنشانه و وحشی‌گری مزدوران اجنبی را بیش از پیش نمایان ساخت.

 

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار