خبرهای داغ:

برگزاری جلسه تشکیل گروه های طلایه داران در شاهرود

جلسه تشکیل گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۲۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه مسئولین امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های بسیج مساجد و محلات ولایت و معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در خصوص تشکیل گروه های دهه نفره طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات حوزه بسیج ولایت شاهرود برگزار شد.

در این جلسه در خصوص نحوه جذب و سازماندهی بسیجیان در گروه های ده نفره طلایه داران امر به معروف بحث و تبادل نظر شد و در این خصوص توجیهات لازم انجام شد.

علیرضا ابوالقاسمی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در این جلسه با اشاره به جنگ نرم دشمن و هدف قرار دادن اعتقادات و ارزش های نظام اظهار کرد: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی فردی و اجتماعی جامعه ماست و در این مسیر باید ما تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ انقلاب و اسلام در مقابل این فرهنگ غربی بایستیم و یکی از راهها ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: ترویج معروفات و عمل به آن در جامعه و در مقابل، مقابله هدفمند و صحیح با منکرات می تواند در مبارزه با تهدیدات و جنگ نرم دشمن موثر باشد و ما باید در این مسیر حرکت کنیم که این فریضه مهم را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این جلسه به تبیین نحوه تشکیل این گروه ها و شرایط افراد و برنامه ها و آموزش این نیروها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها