خبرهای داغ:
استاندار قم:

روزمرگی نباید موجب غفلت از آرمان های شهدا شود

استاندار قم در جلسه شورای اداری استان گفت: تداوم انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و روزمرگی نباید موجب غفلت از یاد شهدا شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۴۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
روزمرگی نباید موجب غفلت از آرمان های شهدا شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، در گلزار شهدای علی ابن جعفر قم برگزار شد، با بیان این که تردیدی در باورها و اعتقادات مدیران و مردم نسبت به آرمان های امام و شهدا نیست اظهار داشت: نباید روزمرگی موجب بی توجهی به این حرکت عظیم باشد.

وی با بیان این که خون شهدا موجب استمرار و توسعه حرکت انقلاب شده است افزود: وظیفه مدیران و مسئولان کشور و استان این است که حرکاتشان را با این آرمان ها منطبق کنند.

استاندار قم با اشاره به حضور امام خمینی(ره) در بهشت زهرا در بدو ورود به کشور در 12 بهمن 1357 خاطرنشان کرد: امام خمینی راحل پس از ورود به کشور، نخست در بهشت زهرا حضور یافت و با شهدای انقلاب پیمان بست و همین مساله اهمیت راه شهدا را نشان می دهد.

صادقی، معیار سنجش رضایت خداوند را رضایتمندی مردم دانست و تصریح کرد: همه ما ادعای خدمت به مردم را داریم، ولی این خدمت باید بی منت باشد و مدیران به مسئولیت های خود به عنوان وظیفه نگاه کنند.

وی با اشاره به این که استان قم، 6 هزار شهید و 12 هزار جانبار تقدیم انقلاب اسلامی کرد گفت: باید حق بزرگی که شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز بر عهده ما دارند همواره در ذهن داشته باشیم و با خدمت شبانه روزی قدردان نعمت بررگ خدمت به مردم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار