خبرهای داغ:

برگزاری مراسم آبروی محله در اسلام آبادغرب

با حضور خانواده شهدا و ایثارگران مراسم آبروی محله یادواره شهیدمدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد در اسلام آبادغرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۹۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمان شهید، مراسم آبروی محله یادواره شهیدمدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، به ویژه شهدای مدافع حرم، به حاضرین و مدعوین خیرمقدم عرض نمود.

 

 وی با ایراد سخنانی در خصوص مقام والای شهدا و لزوم آماده باش در برابر جنگ نرم دشمنان،گفت: شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد فراتر از آبروی محله است، وی آبروی شهرستان و استان کرمانشاه است و یادواره ایشان باید در سطح کشوری برگزار شود.

 

در ادامه حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور امام جمعه شهرستان گفت: این یادواره های شهدا مایه دلگرمی خانواده شهدا و رزمندگانی است که از فیض شهادت جاماندند و هر روز حسرت دوستان سفر کرده را می خورند.

 

وی افزود: تا وقتی که یک مظلوم در عالم باشد مبارزه با استکبار تمامی ندارد و نمی شود کسی منتظر امام زمان(عج) باشد ولی با ظلم مبارزه نکند.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به کتاب انسان 250 ساله مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ما باید در تمام امور گوش به فرمان معظم له باشیم چون تمام مواضع ایشان با عنایت خداوند در دفاع از مضلومین بر علیه ظالمین و مستکبرین عالم است.

 

وی افزود: اگر کسی در جمهوری اسلامی برخلاف عدالت حرکت کرد و ظلمی بر علیه طبقه محروم جامعه روا داشت، برخلاف مسیر عدالت و راه شهدا حرکت کرده است و این باید مجازات بشود و چنین کسانی در مکتب و مرام امیرالمومنین(ع)، به اشد مجازات توسط آن حضرت مجازات می شدند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: وقتی ما می توانیم تصمیم بگیریم که چه کسی را انتخاب کنیم و چه کسی برای ما تصمیم بگیرد، پس بهتر است ملاک های الهی را مد نظر قرار دهیم و همشهری، قوم و قبیله و هم جناحی و طیف سیاسی را در نظر نگیریم و بدانیم که ما دشمن مشترک داریم و بنا بر فرمایش رهبری از دو قطبی کردن جامعه پرهیز شود و در برابر دشمن مشترک ید واحده باشید و وحدت خود را حفظ کنید.

 

گفتنی است؛ در این مراسم، دختر شهید فرازی از وصیت نامه اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب و دوازدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه؛ شهید حاج خیرالله احمدی فرد را قرائت نمود.

 

پایان بخش این محفل معنوی، مداحی و نوحه خوانی ذاکرین اهل بیت در تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا(ره) بود.

 

ارسال نظرات