آمادگی 20 بقعه متبرکه شاخص بابل برای میزبانی از مسافران نوروزی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: 20 بقعه شاخص بابل در راستای طرح آرامش بهاری برای تعطیلات نوروزی آماده پذیرش مهمانان نوروزی هستند.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۱۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، جعفر صفری در گفت‌وگویی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری از 28 اسفند تا 15 فروردین در بابل اجرا می‌شود که در این طرح مساجد بین‌راهی و امام‌زادگان شاخص شهرستان آماده پذیرایی زائران و مسافران نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی هستند.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی از پنج روحانی اعزامی و چند روحانی بومی استفاده می‌شود، افزود: اجرای طرح خیمه معرفت شامل اجرا برنامه‌هایی چون ایستگاه نقاشی، حجاب، برگزاری مسابقات قرآن بخوانید و جایزه بگیرید برای کودکان همچنین برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم، آماده باش کشیک نوروزی به صورت شبانه‌روزی از دیگر برنامه‌های این اداره است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل تصریح کرد: در دهه فاطمیه نیز برنامه سوگواری یاس نبوی در 25 بقعه شاخص شهرستان برگزار شد که در این برنامه‌ها از 6 مبلغ اعزامی از قم و 19 مبلغ بومی استفاده شد که همراه با برگزاری همایش بانوان فاطمی و شام غریبان حضرت زهرا(س) بوده است.

صفری از آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان قرآنی می‌توانند برای ثبت نام به سایت www.guraniran.ir و یا اداره اوقاف و امور خیریه یا امام‌زاده قاسم(ع) بابل مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآنی بالای 18 سال برای هر دو گروه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار