امام جمعه شهرستان قدس با بیان اینکه  امروز قدرت فضای مجازی در کذب و دروغ است گفت:استفاده نکردن از زبان به جای گفتن  حق به دیگران مایه ذلت است،طوری که بیگانگان در فضای مجازی امروز به دروغ گفتن روی آورده اند.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۱۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران:امروز حجت الاسلام سید ابوالقاسم میر احمدی،امام جمعه شهرستان قدس،در خطبه های اول عبادی-سیاسی این هفته شهرستان که با حضور پرشور مردم و مسئولان همراه بود، ضمن رعایت کردن تقوا و حدود الهی،با توجه به نعمت زبان در وجود انسان،اظهار داشت :زبان یکی از نعمات خداوند است،زیرا با زبان به بیان مسائل اجتماعی و فرهنگی و حتی تبلیغ هر چیزی می پردازیم و خواهیم شنید.

میر احمدی بابیان اینکه امروز قدرت فضای مجازی در کذب و دروغ است اضافه کرد:استفاده  نکردن صحیح از زبان به جای حق و تهمت بدگویی به دیگران،مایه ذلت و ننگ است،همان گونه که امروز در فضای مجازی بیگانگان به دروغ پراکنی و خبرهای کذب روی آورده اند ،در حالی که امروز یک خبر میزنندو بعد از یک ساعت آن را تکذیب میکنند.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به رشادت جوانان حزب الهی در دفاع از حرم اهل بیت(ع)خاطر نشان کرد:یک حزب الهی  هیچ وقت بدون فکر دست به عملی نمیزند و اول فکر میکند و بعد وارد عمل آن کار خواهد شد.

وی در این باره افزود:پاسداران و حزب اللهی های کشور،تفکر کردند که اگر به دفاع از حرم اهلبیت(ع)نروند و از مرز و بوم کشور اسلامی دفاع نکنند،به شهدا و به امامان اطهار(ع) پشت کرده اند و امروز همسر و فرزندان خردسال خود را تنها گذاشتنه اند و به دفاع از حرم و آرمانهای جمهوری اسلامی در سوریه و عراق پرداخته اند.


حجت الاسلام میر احمدی،در خطبه های دوم نماز جمعه شهرستان به اشاره به روز نیکوکاری خاطر نشان کرد:شما مردم نباید بر این فکر باشید که کمک های ناچیز شما مستمندی را  تامین نخواهد کرد،خیر چنین نیست و با کمک تدریجی مردم ریشه فقر در کشور کنده می شود و دیگر مستمندان را بی نیاز خواهیم کرد و این کار قدم گذاشتن در راه اسلام است.

خطیب شهرستان قدس،در بخش دیگری از خطبه های خود به مناسبتهای روز آینده اشاره کرد و یادآورشد:روز یکشنبه سالروز وفات ام البنین(س)مادر حضرت ابلفظل(ع)و مادر 3شهید دیگر است،که به روز تکریم و روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا نامیده شده است.

وی در این باره ادامه داد:مادران شهدا به شهید شدن پسرانشان نه تنها احساس ضعف و کمبود نمی کنند،بلکه افتخار هم میکنند،زیرا مادران شهدا الگو دارند و الگوی آنان حضرت ام البنین(ع)است و باید همه تلاشمان را بکنیم که حرمت مادرهای شهدا را نگه داریم.

امام جمعه شهرستان قدس به سالروز تاسیس بنیاد شهید،به فرمان امام(ده)اشاره کرد و تاکید کرد:یکی از کارهای ماندگار امام (ره) تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی بود،تا با این کار مسئولان کشور در ساماندهی خانواده های شهدا سهیم شوند و با تاسیس این نهاد غافل از یاد شهدا نشوند.

وی در ادامه معرفی مناسبتهای پیش روی آینده به شهادت ایت ا...کاشانی و انفجار تروریستی در نماز جمعه تهران به امامت،رهبر کبیرانقلاب اشاره کرد وخاطرنشان کرد:در سال1360منافقین کور دل با انفجار بمب در نماز جمعه تهران در پی آن بودند که هم رهبری را از ما بگیرند و هم مردم از شور نماز جمعه بیفتند،ولی به کوری چشم دشمنان ومنافقین، مردم نه تنها از حضور خود در نماز جمعه کم رنگ نشدند،بلکه  بیشتر به رهبری عشق ورزیدند و امروز این عشق را در جوانان حزب الهی به وضوح میبینیم که به ندای امام خود به دفاع از مرزو بوم کشور اسلامی، روانه جنگ حق علیه کفر شدند.

وی در خاتمه خطبهای خود،به فوت یادگار امام(ره)سید احمد خمینی اشاره کرد و وگفت:با فوت این عزیز،یادگار واقعی امام(ره)از میان مردم رفت و ولی حرفهای ماندگاراین بزرگوار در ذهن همه مردم مانده است که بعد از انتساب رهبری به جانشین امام(ره) فرمود:امروز وظیفه همه ما اتحاد و برادری در مقابل دشمنان است و  اطاعت از رهبری اطاعت از امام است و غیر این باشد،به معنای خیانت است.
ارسال نظرات