نماینده ولی فقیه در استان البرز؛
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی گفت: عالمان و فرهیختگان پرتویی از ذات پاک کبریایی بر روی زمین هستند که موجب نورانیت جامعه می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۳۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، یادواره شهدای روحانی شهرستان ساوجبلاغ باحضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و با سخنرانی حضرت آیت الله العظمی حسینی همدانی امام جمعه کرج در مصلای شهر هشتگرد برگزار شد.
 
عالم امین ضامن حیات و آرامش جامعه است 
 
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در مراسم بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ذات الهی عالمان، گفت: وظیفه ما حضور در مجالس علما است  در مجالس علما است، زیرا که حضور در این مراسم ها از اعمال خیر ما محسوب می شود.

امام جمعه کرج با تاکید بر ضرورت اهتمام به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در کشور، تصریح کرد: باید اهتمام داشته باشیم به اینکه یاد و خاطره شهدای روحانی که در دو جبهه فعالیت می کردند زنده نگه داریم، کسانی که از گوهر جان گذشته و برای تنویر افکار عموم تلاش کردند تا بیش از پیش رشد فکری و عقیدتی را در جامعه نشان دهند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: عالمان دین وارثان انبیا هستند و وظیفه آنها این است که آنچه انیبا آورده اند، را حفظ کنند.

وی بیان داشت: علما راستین به غیر خدا وابستگی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه شهید صبایی در قلوب مردم منطقه همیشه زنده و جاوید است، افزود: عالم اگر درست عمل کند از زر و زور باکی ندارد، ضامن او خدا است و مردم هم ارادت خواهند داشت.

امام جمعه کرج گفت: اگر عالم امین باشد، ضامن حیات و آرامش جامعه است، امروز مقام معظم رهبری همچون کوه در مقابل همه ابر قدرتها می ایستد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایاین خاطر نشان کرد: شهدای روحانی به مثابه چراغ های روشن می مانند که جلوی شهدای دیگر در حرکت و تلالو هستند و بردن نام و یاد آنها وظیفه هر انسان مومن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها