دفاع مقدس گنج و ثروت فرهنگی ملت ایران

کد خبر: ۸۸۳۶۹۶۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: دفاع مقدس گنج و ثروت فرهنگی ملت ایرانامروز روز راهیان نور است و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمود دفاع مقدس گنج و ثروتی فرهنگی است که می‌تواند برای ملت ارزش تولید کند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه هر کشور و ملتی که دوران دفاع و ایثار جوانان خود را در فرهنگش زنده نگه دارد، کشورش را بیمه کرده است افزود: وقتی به مناطق جنگی می‌رویم و به یاد مقاومت‌ها و ایثارگری‌های شجاعانه رزمندگان می‌افتیم، تحولی معنوی در ما ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان را فراموش کنیم دچار خسارت سنگینی می‌شویم افزود: امروز می‌بینیم که ملت ایران عزتمندانه در مقابل تمام قدرت‌های جهانی ایستاده و آمریکا با آن هیمنه و قدرتش هیچ غلطی نتوانسته بکند.
وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمود احساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله می‌شود و نباید ضعف اقتصادی، فرهنگی و نظامی از خود نشان دهیم، بیان کرد: هر کشوری ضعف و اشکالاتی دارد و ما خودمان نباید گرا به دشمن بدهیم.
حسینی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت و شجاعت کارساز است اما در کنار آن باید تسلیحات نظامی و موشکی ما پیشرفت کند افزود: در دوران دفاع مقدس صدام خبیث تا زمانی با موشک شهرهای ما را می‌زد که ما موشک نداشتیم و بعد از مقابله به مثل، از شلیک موشک به سوی شهرهای ما دست برداشتند.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه دشمنان با غرش موشک‌های بالستیک و نقطه زن سپاه به لرزه می‌افتند گفت: امروز اگر ما موشک و تسلیحات پیشرفته نظامی نداشته باشیم به طور قطع دشمن به ما حمله می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار