معاون فرماندار بویراحمد گفت: برخی نقاط گردشگری یاسوج همزمان با ایام نوروز مملو از زباله است.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۸۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
سید کرامت‌الله فرج‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روزهای پایانی سال و عملکرد دستگاه‌ها در طی یک سال اخیر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مدیران و پیگیری‌های فرماندار در طول یک سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف شهرستان صورت گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی شهرستان بویراحمد از تلاش‌ها و همراهی و همکاری تمامی مدیران قدردانی کرد و گفت: بویراحمد شهرستان کم حاشیه‌ای است که مدیران آن به نسبت کمتر به حاشیه می‌روند.

فرج‌زاده تصریح کرد: در سال جاری میزان اعتبارات عمرانی شهرستان به نسبت سنوات گذشته رشد ملموس‌تری داشته است.

این مسوول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید به صورت آماده‌باش باشند و همکاری لازم را با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند.

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه از اقلام مورد نیاز انتخابات یک دستگاه کامپیوتر کامل با یک اسکنر است، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان تا روز شنبه این اقلام را تحویل فرمانداری دهند.

این مسوول از ادارات خدمات رسان شرکت برق، گاز، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت نفت، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، مخابرات، میراث فرهنگی انتقال خون و بنیاد مسکن خواست اقلام مورد نیاز ستاد انتخابات را به فرمانداری تخویل دهند و نهایت همکاری را با ستاد داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن نوروز ۹۶ و آغاز مسافرت‌های نوروزی اظهار کرد: سال ۹۶ متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده لذا مدیران باید به صورت آماده‌باش باشند.

فرج‌زاده با اشاره به بازدید صورت گرفته از برخی متاطق گردشگری شهرستان بویراحمد از جمله تنگ گنجه‌ای و سریز اذعان کرد: متاسفانه این مناطق مملو از زباله بودند که این وضعیت زیبنده پایتخت طبیعت نیست.

وی تصریح کرد: باید مناطق کردشگری و ورودی‌های شهر را از زباله پاکسازی کنیم تا شهری در خور شان گردشگران داشته باشیم.

ارسال نظرات