برگزاری جشنواره "ره آورد سرزمین نور" با محوریت کهگیلویه و بویراحمد در خرمشهر + جزئیات

معاون اردویی و گردشگری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهاردهمین جشنواره " ره آورد سرزمین نور " با محوریت کهگیلویه و بویراحمد 26 اسفند امسال در خرمشهر استان خوزستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۸۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
سرگرد پاسدار حسن رضایی در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: این جشنواره یک روزه با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و کشور بامحوریت استان کهگیلویه و بویراحمد و با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در خرمشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان نیز برای حضور در این جشنواره دعوت شده است، گفت: سید ناصر حسینی رزمنده دفاع مقدس و نویسنده کتاب پایی که جا ماند و حاج صادق آهنگران نیز از دیگر مهمانان دعوت شده به این جشنواره هستند.

معاون اردویی و گردشگری شپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، برخی فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و خانواده های معظم شهدای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را از دیگر مهمانان دعوت شده برای این حضور در این جشنواره عنوان کرد.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف تبیین ایثارگری رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و آگاه سازی نسل جوان با سبک زندگی شهدا برگزار می شود.

کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران واقع شده  و در دوران هشت سال دفاع مقدس یکهزار و 880 شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار