امام جمعه موقت رودبارجنوب گفت: اگر ما به ادبیات برخی از مسئولان نگاه کنیم متاسفانه رد پای نفوذ بیگانگان در گلوگاه های تصمیم گیری آنها وجود دارد ،امروز شهدا موتور محرکه جامعه اسلامی ما هستند چرا که با خون خود ما را تا ابد مدیون کرده اند .
کد خبر: ۸۸۳۶۹۹۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت السلام و المسلمین احمد اکبری امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه  ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا یعنی این که انسان خودش را از هوای نفس حفظ نماید که به تعبیر دین مبین اسلام همان جهاد اکبر است و رعایت تقوا سبب مغفرت ، هدایت ، رحمت، کرامت، بصیرت و همچنین وسعت روزی می شود.
اکبری در ادامه به بیان اهمیت رعایت تقوای الهی و نتیجه توبه پرداخت و خاطر نشان کرد: خداوند با قبول توبه مومنان درب های کرامت را به روی انسان باز می کند و زندگی آنها را توامان با برکت می کند.
مدیر حوزه علمیه رودبار جنوب ادامه داد: امروز لازمه کار رسانه ای رعایت تقوا و برای اهل قلم ها  فرار از دست شیاطین انسی و جنی از اهم واجبات است.
وی افزود: منظور از شیاطین در احادیث و روایات صرفا شیاطین جنی نیست بلکه شیاطین انسی (انسانی) نیز مد نظر است، که از قدیم الایام به اغوای انسانها می پرداخته و انسانها را محاصره می کرده اند، اهل تقوا همواره در مقابل این شیاطین بیدارند و با بصیرت خود از گناه صرف نظر می کنند و میدان گناه را ترک می کنند.
امام جمعه موقت رودبار جنوب با بیان اینکه ما امروز امنیت  خود را مرهون از خود گذشتگی خانواده معظم شهدا خصوصا مادران و همسران آن بزرگوارانیم بیان داشت:  اگر بخواهیم جایگاه شهدا را ارج بنهیم باید بدانیم که این شهدا از لحاظ بصیرت مقامشان کمتر از شهدای صدر اسلام نیست.
اکبری ضمن تبیین جایگاه شهدای انقلاب و اسلام گفت:  امروز شهدا موتور محرکه جامعه اسلامی ما هستند چرا که با خون خود ما را تا ابد مدیون کرده اند .
امام جمعه موقت شهر رودبار در ادامه ضمن بیان جایگاه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر ما افرادی را به مجلس بفرستیم که به مانند ابوموسی اشعری ساده و ضعیف باشند نتیجه آن خانه نشینی امیر مومنان علی (ع) خواهد بود ، لذا ما در مقابل انتخاب خود مدیون خواهیم بود و از آنجا که ما انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم بر اساس تکلیف و وظیفه دینی خود بایدفردی را انتخاب کنیم که در خدمت نظام،انقلاب و مردم باشد.
خطیب جمعه شهر رودبار خاطر نشان کرد: چرخه زندگی وابسته و مکمل هم است ما باید در حفظ محیط زیست خود کوشا باشیم و بنا به سفارش اسلام باید نسبت به احیای فضای سبز اقدام کنیم.
اکبری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر یادگار امام حاج سید احمد خمینی افزود:  سید احمد خمینی گفته است ما موظف و مکلف به تبعیت از ولایت فقیه و رهبری هستیم و هر کس منکر این حرف باشد در خط انقلاب نیست بلکه در خط آمریکا و استکبار است.
خطیب جمعه شهر رودبار در ادامه بیان کرد: اگر ما به ادبیات برخی از مسئولان نگاه کنیم متاسفانه رد پای نفوذ بیگانگان در گلوگاه های تصمیم گیری آنها وجود دارد ، آنها بدانند که امیر المومنین علی (ع) می فرمایند ؛ این قوم بی بصیرت به خاطر غفلت خار و ذلیل می شوند .
وی در ادامه افزود:  زمانی که بیگانگان از منویات رهبر معظم انقلاب بهره مند می شوند چگونه اینها به بیانات معظم له بی تفاوت و بلکه مخالفت می کنند .
اکبری ضمن اشاره به شروع پذیرش حوزه های علمیه خاطر نشان کرد:  امروز برای یاری دین خدا و همچنین از آن جهت که تحصیل در حوزه علمیه صدقه جاریه است از مردم مومن جهت ثبت نام دعوت به عمل می آید.
 

ارسال نظرات