خبرهای داغ:
سرهنگ یار دوستی با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از چند واحد صنفی نزدیک به ۱۹ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۱۱ کیلوگرم مواد پیش ساز و ۱۷ بمب دستی کشف شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۹۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه آخر سال و افزایش جرائم و تخلفات، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه را در دستور کار خود قراردادند.

کشف 19 هزار انواع مواد محترقه در اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی بابیان اینکه مأموران کلانتری‌های شهرستان اصفهان با هماهنگی مقام قضائی طی بازدید از چند واحد صنفی موفق شدند تعداد 18 هزار و 910 عدد انواع مواد محترقه، 11 کیلوگرم مواد پیش ساز و 17 بمب دستی کشف کنند، گفت: 10 متهم در این زمینه دستگیر و ضمن پلمپ واحدهای صنفی مذکور متهمان به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مجری قانون است و در قانون مجازات اسلامی نیز برای افراد مخل نظم و امنیت مجازات در نظر گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: پلیس هرگز شادی و تخلیه هیجان را در نسل جوان جامعه نکوهش نمی‌کند اما زمانی که پای آزار رساندن به دیگران، تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت به میان می‌آید، مسئله فرق می‌کند و انتظار آحاد مردم نیز از پلیس چیزی جز برخورد قاطعانه با قانون‌شکنان نیست.

این مقام مسئول انتظامی همچنین با تأکید بر اینکه شادی حق ماست اما نه با نقض حقوق دیگران، خطاب به والدین عزیز گفت: شما می‌توانید با آگاه‌سازی فرزندان خود و مراقبت از آنان نخستین و بهترین آموزگاران فرهنگ‌سازان جامعه باشید و اعضای خانواده و همراهان را به انجام تفریح‌های دسته‌جمعی سالم تشویق کنید.

سرهنگ یاردوستی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: برخی افراد سود جود درزمینه تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت خود را گسترش می‌دهند، در این خصوص از کلیه والدین خواست، ازآنجاکه بیشترین آسیب مواد آتش‌زا متوجه جوانان و نوجوانان است، در صورت مشاهده فعالیت توزیع‌کنندگان مواد محترقه، مراتب را جهت برخورد با این افراد ناهنجار به پلیس اطلاع دهند.

سارق به 440 میلیون ریال سرقت اموال خودروهای شهروندان اعتراف کرد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو و کشف 440 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی توضیح داد: پس از دریافت شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت داخل خودرو در غرب شهر اصفهان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند، گفت: این سارق در بازجوئی‌های به‌عمل‌آمده به 440 میلیون ریال سرقت اموال خودروهای شهروندان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان بابیان اینکه سارق به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد به همشهریان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو خود دقت کنند که درب‌ها و شیشه‌ها کاملاً بسته باشد و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان و قفل‌سوئیچی و یا قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنید.

 کشف بیش از 90 کیلوگرم هرویین و تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 87 کیلوگرم هروئین و سه کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد افیونی را از یکی از مرزهای شرقی کشور وارد استان اصفهان کند بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ سید تقی حسینی با اشاره به اعزام مأموران به یکی از ورودی‌های استان اصفهان از سمت شرق گفت: مأموران با شناسایی سواری پراید فرد قاچاقچی، در بازرسی از این خودرو مقدار 87 کیلوگرم هروئین و در بازرسی از منزل او سه کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی ادامه داد: پرونده برای این متهم تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت کاری نیروی انتظامی است و این نیرو هرگز اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.


ارسال نظرات