امام جمعه بیرانشهر خطاب به مسولین:

تکریم از خانواده شهدا تنها لسانی نباشد

امام جمعه بیرانشهر گفت: از مسولین توقع داریم تکریم از خانواده شهدا تنها لسانی نباشد.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۰۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام محمد نظری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بیرانشهر با اشاره به 22اسفند روز شهید و تکریم از خانواده شهدا گفت: از مسولین توقع داریم که تکریم از خانواده شهدا را در حد یک دسته گل و پتو و لسانی نداند بلکه باید درعمل برای آنها ثابت کند.  
وی با بیان اینکه جوانهای خانواده های شهدای بیرانشهر با تحصیلات عالیه بیکارهستند گفت: دادگاه بیرانشهر خوشبختانه افتتاح شده است که از مدیرکل دادگستری استان خواستار جذب این جوانها در پست های غیر تخصصی هستیم هر چند این کار وظیفه ذاتی دادگستری است که از بین این جوانها نیروی خود راتامین نماید.  
 
وی ادامه داد: ما توقع داریم درهفته ای که مختص به شهدا ست و اگر می خواهند واقعا از آنها تکریم شود جوانهای آنها را به کارگیرند.  
 
امام جمعه بیرانشهر گریزی به امضاء طرح مهاجرتی ریس جمهور آمریکا زد گفت:ریس جمهور آمریکا یه احمق به تمام عیار است که ایرانیان رو تروریست خوانده و جالب است این رابداند اگر ایرانی ها در آمریکا نبودند چرخ توسعه, آموزشی و صنعت هسته ای آنها از کار می افتاد.  
وی تاکید کرد: از دولتمردان شخص ریس جمهور و دستگاه دیپلماسی کشورمان جواب این گستاخی های ریس جمهور آمریکا را درعمل بدهند.  
حجت الاسلام نظری به سخنان رهبری در دیدار با مجلس خبرگان اشاره کرد وگفت: رهبری تاکید داشتند که دولتمردان, قوه قضائیه و مجلس به فکر معیشت مردم باشند.  
وی اظهار تاسف کرد که برعکس عمل کنند که نمونه آن تصویب حقوق 24میلیونی توسط مجلس است.  

ارسال نظرات