امام جمعه الیگودرز گفت: اگر صادقانه به مردم بگویید در بحث برجام می خواستیم کاری انجام دهیم اما نشد و دانسته و یا نا دانسته فریب دشمن را خوردیم محبوبیت مسوولین بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۱۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران الیگودرز با اشاره به دیدار دست اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری گفت: همه احزاب و گروهها نظر مقام معظم رهبری را فصل الخطاب می دانند که یقینا باید در عمل اینگونه باشد.
 
وی افزود: حضرت آقا در تمام دولتها هرکجا نیاز بوده است تعریف و تمجید و انتقاد نموده اند و در این دیدار هم یکی از دلایل گستاخی دشمنان را اظهار ضعف دانستند که مسوولین ما نباید با سخنان خود این زمینه را فراهم نمایند.  
 
ارزنده گفت : همچنین مقام معظم رهبری فرمود در زمینه اقتصاد ضعف داشته ایم که  این سخنان حضرت آقا ناشی از دلسوزیها است و ما نیز هر روز در کوچه و خیابان با دیدن مشکلات اقتصادی مردم شاهد ضعف اقتصادی هستیم.
 
وی افزود : وقتی رییس جمهور آب خوردن را هم منوط به رفع تحریمها می داند باید دشمنان گستاخ شوند.
 
امام جمعه الیگودرز  افزود : رییس جمهور زمانی عنوان کرد تحریم ها باید برداشته شود و اکنون عنوان می دارد مگر قرار بود تحریمها برداشته شوند در صورتیکه اگر صادقانه به مردم بگویید در بحث برجام  می خواستیم کاری انجام دهیم  اما نشد و دانسته و یا نا دانسته فریب دشمن را خوردیم  محبوبیت مسوولین بیشتر خواهد شد.
 
خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه اهداف ما جناحی نیست و  صلاح مردم و نظام ‌را در نظر می گیریم گفت : ما برای هدایت اوباما و ترامپ دعا می کنیم اینها که از خودمان هستند.
 
وی افزود : مسوولین اگر برای حزبشان هم کاری می کنند حد اقل مردم را هم در نظر داشته باشند ولی اینکه در پایان دولتها بیایند سیب زمینی و پول و .. توزیع کنند این توهین به مردم است .
 
امام جمعه الیگودرز با اشاره به سخنان رییس جمهوری که در اوایل دروه گفت ملاک جیب مردم است افزود : در حال حاضر هم ملاک آمار و ارقام نیست بلکه جیب مردم است .
وی افزود : مشکل رییس جمهور اینست که صاحبان قدرت تعدادی وزیر به ایشان تحمیل نموده اند و متاسفانه شاهد برخی زد و بندها هستیم .
 
وی کسب رتبه اول  توسط پلیس راهور الیگودرز در سطح استان را تبریک گفت  و افزود : ریاست و پرسنل راهور الیگودرز زحمات بسیاری را متحمل می شوند.
 
ارزنده با اشاره به کشته شدن جوان الیگودرزی بر اثر انفجار مواد محترقه گفت : خانواده ها مراقبت نمایند تا نوروز برایشان  به عزا تبدیل نشود.
ارسال نظرات