امام جمعه کوهرنگ گفت: اين شهرستان يکي از غني ترين منابع جنگلي و طبيعي کشوراست که کارهاي خوبي که در طول اين سالها براي حفظ و تقويت و احياء مراتع و جنگلها صورت گرفته شايسته تقدير است.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۲۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در ديدار اعضاي محترم مجلس خبرگان رهبري و تاکيد مجدد ايشان بر اجرايي شدن تمام و کمال سياست هاي اقتصاد مقاومتي و ناکافي بودن کارهاي انجام شده توسط دولت در اين حوزه، واگذاري سهام عدالت بعد از ده سال را کاري پسنديده دانست.

وي افزود: تعيين تکليف اين سهام پس از سالها کار خوبي است اما آنچه که نگران کننده و سوال برانگيز است آن است که چگونه سهامي که با فرمول محاسباتي دولت در طول مدت ده سال نتوانسته سودآوري به اندازه اصل قيمت شان داشته باشد و هنوز حدود نيمي از آن را بايد مردم به دولت بپردازند.

امام جمعه کوهرنگ تصريح کرد: چگونه ميتواند براي مردم به صرفه و اقتصادي باشد و از طرفي مطالبه اين۴۶۰ هزار تومان مابقي پول سهام در آستانه عيد از مردمي که توقع عيدي از دولت دارند با کدام از مباني سياسي و اقتصادي دولت تطابق دارد.

امام جمعه کوهرنگ  نامگذاري يک روز در تقويم بنام راهيان نور را در تداوم‌ حرکت هاي انقلابي دانست و بيان داشت: حرکت راهيان نور، دانشگاهي آموزنده براي همه ي نسلهاي بعد از دوران شکوهمند دفاع مقدس است که ميراثي ارزشمند و جاودانه براي همه ملت ايران است.

حجت الاسلام طباطبايي خواستار توجه دولت به کمبود دارو در بيمارستانها و براي جراحي هاي خاص شد و توجه لازم به حل مشکلات شرکت هاي داروسازي و داروخانه ها و همچنين عملي شدن تعهدات شرکت هاي بيمه گر از مطالبات ادارات اين امر بيان کرد.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ افزود: در شرايطي که مردم به استقبال تعطيلات عيد نوروز و سال جديد مي روند و با تلاش سربازان گمنام امام زمان عج و نيروهاي نظامي و ارتشي و سپاه  امنيت داخلي و مرزهاي کشور از هر نظر حفظ‌ ميشود نبايد با مسائلي از اين دست امنيت رواني جامعه را دستخوش آسيب کرد.

حجه الاسلام طباطبايي ضمن گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختکاري از سفر مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان به شهرستان کوهرنگ تشکر کرد و گفت :اين شهرستان يکي از غني ترين منابع جنگلي و طبيعي کشوراست که  کارهاي خوبي که در طول اين سالها براي حفظ و تقويت و احياء مراتع و  جنگلها صورت گرفته شايسته تقدير است.

رييس شوراي فرهنگ عمومي سالروز تاسيس نهاد انقلابي کميته امداد امام خميني(ره) را گرامي داشت و از خدمات اين مجموعه تقدير کرد و گفت: جشن نيکوکاري يکي از فرهنگ هاي مبارک ملت نوع دوست و سخاوتمند ماست که در آستانه سال نو هر کسي در حد توان خود مساعدت هاي مالي و اجناس خودرا با کمک و هدايت کميته امداد امام خميني(ره)به دست محرومان‌ و نيازمندان جامعه ميرساند.

طباطبايي در پايان ضمن گراميداشت سالروز تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي به فرمان امام خميني ره گفت: اين بنياد که خدمات کم نظيري به خانواده هاي شهدا و ايثارگران داشته و دارد مسئوليت بسيار سنگيني بر عهده دارد و تا امروز  خدمات بسيار  ارزنده اي هم‌ارايه نموده  که اميدوارم با حمايت هاي اعتباري مالي مناسب از سوي دولت بتواند به همه تعهدات خود در قبال اين عزيزان عمل کند.

ارسال نظرات