حجت الاسلام سلیمانی گفت:متاسفانه عده ای در بافق آن هم شهر حاج شیخ محمد تقی بافقی حریم ها را رعایت نمی کنند و تصاویری برای بنده آمده که تاسف آور است.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۳۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، خطیب جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در مکان هایی که میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد و گردشگران برای بازدید و تفریح می آیند باید حریم ها را حفظ کنند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود:متاسفانه عده ای در بافق آن هم شهر حاج شیخ محمد تقی بافقی حریم ها را رعایت نمی کنند و تصاویری برای بنده آمده که تاسف آور است.

وی با بیان اینکه بافق بعنوان شهر حاج شیخ محمد تقی بافقی شهید راه امر به معروف مشهور است و بافق را ارزشی ها و مجاهدین از شیخ محمد تقی بافقی می شناسند بعضی حرکت ها نباید انجام شود.

امام جمعه بافق عنوان داشت:تمام افرادی که کلید دار مراکز گردشگری چه ریگستان ها و چه مکان های دیگر کاری نکنید که آبروی شهر برود و مسائلی را به بنده منتقل کرده اند که اگر تکرار شود در همین تریبون نماز جمعه افشاگری می کنم.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه جایگاه شهر بافق بعنوان شهر شیخ محمد تفی بافقی باید حفظ شود اظهار داشت:نمی گویم گردشگری نباشد مردم بیایند و گردش هم بکنند ولی حریم ها باید حفظ شود و نیروی انتظامی و سپاه واقعا وارد صحنه شوند و جلوی بعضی از حرکت هایی که متاسفانه رخ داده است را بگیرند.

وی خطاب به شهردار بافق گفت:صحبتم با آقای شهردار است شما در و دیوار را دارید نقاشی می کنید دیوار موقت می گذارید یک عکس شهید هم طراحی کنید مگر در تهران و قم نیست یک عکسی از شهید وسخنان شهید باشد این ها را بر در و دیوار بنویسید که کسی که وارد شد بگوید بوی شیخ محمد تقی بافقی از این شهر بلند می شود.

سلیمانی ادامه داد:مسئولین فرهنگی شهرداری دنبال این کار بروند باید در ودیوار این شهر به تمثال شهیدان وفرهیختگان وگفتار وکلمات شهیدان مزین شود.

امام جمعه بافق گفت:باید ارزش ها باقی بماند اگر ارزش ها باقی ماند بافق مانده است و با بی بندوباری ورقاصی و بعضی از کارهایی که نمی توانم مطرح کنم قرار نیست بافقی باقی بماند.

وی در پایان گفت:طوماری خدمت مقام معظم رهبری نوشته شده است تا از ایشان تقاضا کنند دهم فروروین که روز شهید صدوقی و روزی که تنی چند از مردم به شهادت رسیدند برنامه ریزی شود تا همانطور که از شهرهای دیگر خدمت آقا می رسند از استان یزد هم به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شوند تا یادی از این شهیدان هم بشود.

ارسال نظرات