نفرات و تیم های برتر مسابقات تیراندازی استان مرکزی شناخته شدند

مسابقات لیگ تیراندازی مردان استان مرکزی با برتری تیم «مقاومت مرکزی» در رشته تپانچه و «کانون بازنشستگان سپاه» در رشته تفنگ بادی در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۴۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی مسابقات لیگ تیراندازی مردان استان مرکزی که از چندی پیش در اراک آغاز شده بود، طی پنج مرحله در پنج هفته، عصر روز جمعه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
 
مسابقات لیگ تیراندازی مردان استان مرکزی با شرکت ۳۰ ورزشکار در قالب تیم های کانون بازنشستگان سپاه، هیات تیراندازی اراک، مقاومت مرکزی، آب منطقه ای مرکزی و مالک اشتر ناجا در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد .
 
در پایان و در رده بندی تیمی رشته تپانچه، تیم مقاومت مرکزی مقام نخست را کسب کرد و تیم های هیات تیراندازی شهرستان اراک و آب منطقه ای مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند .
 
در رده بندی تیمی تفنگ بادی، تیم کانون بازنشستگان سپاه بر سکوی نخست ایستاد و تیم های مقاومت مرکزی و هیات تیراندازی شهرستان اراک به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
 
در انفرادی رشته تفنگ بادی، شاهرخ امیدی از مقاومت مرکزی اول شد و سید وحید چالشگر و ابوالفضل حیدری هر دو از کانون بازنشستگان سپاه به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
در انفرادی رشته تپانچه هم ایوب صالحی از هیات تیراندازی شهرستان اراک در سکوی نخست ایستاد، مجید ترابی از مقاومت مرکزی نایب قهرمان شد و هادی یاسبلاغی از مالک اشتر ناجا در جایگاه سوم قرارگرفت.
 
منصور غلامی، محمد یاسبلاغی، غلامرضا کریمی، هادی ترابی، شاهین امیدی و امین سبزی داوری این مسابقات را برعهده داشتند و مسابقات زیر نظر هیات تیراندازی استان مرکزی برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار