فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

امربه‌معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات اجتماعی را رفع می‌کند

بوشهر_ فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات اجتماعی را رفع می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۵۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،سرهنگ عبدالرضا دشتی در جمع طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: روزانه فرصت‌های بسیار زیادی برای امربه‌معروف و نهی از منکر برای ما در جامعه رخ خواهد داد که نباید به آن‌ها بی‌توجه باشیم.

دشتی اظهار کرد: در برخی اوقات موقعیت‌هایی ایجاد می‌شود که می‌توان به بهترین شیوه امربه‌معروف و نهی از منکر کرد تا از بزرگ‌ترین اتفاق جلوگیری شود که متأسفانه به از کنار آن عبور می‌کنیم.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر افزود: در شهرستان بوشهر فرصت‌هایی وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی از بسیاری موارد جلوگیری کرد که نمونه آن برگزاری نمازهای جماعت در ساحل دریا است.

وی با بیان اینکه اگر در امربه‌معروف و نهی از منکر کوتاهی کنیم پشیمان خواهیم شد، بیان کرد: برای امربه‌معروف کردن افراد نتیجه مهم نیست، این تکلیف است که باید همه به‌خوبی به آن عمل کنیم و قطعاً در هر کار خیری نتیجه‌ای مدنظر ایجاد خواهد شد.

دشتی عنوان کرد: باید با جریان سازی به فکر رفع مشکلات باشیم و با توجه به مشکلاتی وجود دارد با امربه‌معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات اجتماعی را رفع کنیم.

فرمانده ناحیه بوشهر خاطرنشان کرد: بهترین‌های جامعه همین فعالان امربه‌معروف هستند و باید کارهای اجتماعی مردمی صورت بگیرد و قطعاً مسئولین حمایت خواهند کرد.


ارسال نظرات