بوشهر_ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بوشهر گفت: اگر امروز در عصر غیبت می‌بینید که برخی افراد حقوق‌های نجومی می‌گیرند در آن دوران نیز شکایت‌های زیادی بوده است که در نهج البلاغه به آن‌ها اشاره‌شده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۵۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع بسیجیان پایگاه حرآبادی پایگاه دریایی با اشاره به تاریخ اسلام، گفت: بعد از فتح مکه برخی افرادی که اسلام را قبول نداشتند برای موقعیت و مال‌اندوزی که داشتند به اسلام روی آوردند که به این افراد اپوزسیون می‌گویند.

انصاری نژاد ادامه داد: این افراد در کنار خانه خدا سوگند یادکردند و نقشه ترور پیامبر را طراحی کردند که نقشه آن‌ها به‌وسیله وحی خنثی و منتظر شهادت حضرت ماندند.

وی افزود: در آن زمان دشمنان امام را تنها گذاشتند و مسیر خود را تغییر دادند که حضرت فاطمه(س) به زنان گفتند به مردانتان بگویید چرا غدیر را فراموش کردید، ابرهای فتنه وقتی حاکم  شود تشخیص حق و باطل بسیار مشکل می‌شود.

این شاعر انقلابی بیان کرد: اگر امروز در عصر غیبت می‌بینید که برخی افراد حقوق‌های نجومی می‌گیرند در آن دوران نیز شکایت‌های زیادی بوده است که در نهج البلاغه به آن‌ها اشاره‌شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بوشهر عنوان کرد: امروز شرایط مقام معظم رهبری به‌اندازه دوران حضرت علی(ع) پیچیده است و خوارجی که در آن دوران شعار می‌دادند فقط خداوند را قبول داریم و حکومت مخصوص خداوند است، امروز نیز به همان شیوه ظاهر می‌شوند و در جامعه به‌خوبی احساس می‌شوند.

انصاری نژاد با اشاره به شرایط انتخاباتی، ابراز کرد: ملاک و معیار انقلاب شخصیت نیست و افرادی که مقابل امام بیستند قطعاً انقلابی نخواهد بود و بدانید که انقلاب اسلامی نیز مانند همه جریانات هم ریزش و رویش دارد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی درحالی‌که هنوز ارتش تصفیه نشده بود و ازلحاظ دفاعی و نظامی مشکلات بسیار زیادی داشتیم دفاع مقدس ایران در مقابل جهان آغاز شد که دلیل پیروزی ما در برابر دشمنان ایمان به خدا بود.

این شاعر انقلابی افزود: سران آمریکا بعد از حادثه طبس نشست‌های بسیار زیادی برای بررسی موضوع گذاشتند که در آن نشست‌های تخصصی نشان داد که همه معادلات به‌خوبی انجام‌شده است که ولایت‌فقیه تمامی معادلات آن‌ها را خنثی کرد.

انصاری نژاد بیان کرد: در سال 88 فتنه‌ای رخ داد و درحالی‌که ارتباط سران فتنه با غرب مشهود است اما هنوز برخی افراد آن فتنه را خیزش اجتماعی می‌داند، اما باید توجه داشت باشیم که دشمنان به دنبال فتنه 96 هستند.

وی عنوان کرد: در انتخابات آینده نقش بسیج بصیرت افزایی است و فقط باید شاخص‌ها و مؤلفه‌های یک فرد اصلح مطرح شود.

انصاری نژاد تأکید کرد: در دولت تدبیر و امید با توجه به کارشناسی که انجام‌شده است ریزش‌های انتخاباتی داشته است و به‌جای اینکه دولت به سمت ساده زیستن حرکت کند متأسفانه دیده می‌شود برخی از وزرا از نجومی بگیران هستند.

در ابتدای مراسم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حرآبادی پایگاه دریایی شهرستان بوشهر گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی، ورزشی، نظامی و غیره ارائه کردند./انتهای پیام


ارسال نظرات
پر بیننده ها