فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد در دیدار با خانواده های شهدا:
همزمان با برگزاری پنجمین یادواره سرداران و 500 شهید شهرستان میبد مدیرکل بنیادشهید استان و مسئولین شهرستان با خانواده های شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۶۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، همزمان با برگزاری پنجمین یادواره سرداران و 500 شهید شهرستان میبد مدیر کل بنیاد شهید استان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان به همراه فرماندهان نظامی با خانواده معظم شهدا در این شهرستان دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد در حاشیه این دیدارها، گفت: خانواده های معظم شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران هستیم.

سرهنگ فلاح افزود: هدف از دیدار با خانواده های شهدا،ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی است.

وی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا میراثی گرانبها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند و دیدار از این خانواده ها موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

فلاح تصریح کرد: متانت طبع وروحیه والای پدران و مادران شهدا، همیشه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شرمنده می کند و بر همه ما واجب است تا از این خانواده ها دیدار و دلجویی نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد خاطرنشان کرد: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا از آنها برای شرکت در یادواره شهدای شهرستان میبد دعوت بعمل آمد.


ارسال نظرات