امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان:

دستاورد مهم اعزام کاروان راهیان نور آشنایی جوانان با تاریخ هشت سال دفاع مقدس است

مولوی بلال مقدسیان گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای برگزاری طرح اعزام کاروان راهیان نور آشنایی جوانان و نسل های بعد از جنگ با تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است
کد خبر: ۸۸۳۷۰۶۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با خبرنگار بسیج،  با اشاره به فرا رسیدن بیستم اسفند ماه روز ملی راهیان نور، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس سرشار از فرهنگ ایثار و شهادت دلیر مردانی است که برای نگهبانی و حراست از اسلام و وطن از هیچ تلاشی و جان گذشتگی دریغ نکردند.
وی به اشاره به برگزاری و اعزام همه ساله اردوهای راهیان نور در کشورمان، افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای برگزاری طرح اعزام کاروان راهیان نور آشنایی بهتر جوانان و نسل های بعد از جنگ با تاریخ پرفراز و نشیب و پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با بیان اینکه اگر تاریخ هشت سال دفاع مقدس به درستی به نسل های جوان و نوجوان انتقال پیدا کند، تصریح کرد: در این صورت ما قادر هستیم در برابر جنگ نرم دشمنان اسلام بایستیم و با آنها مقابله کنیم.
مولوی بلال مقدسیان اضافه کرد: سفرهای راهیان نور سفرهایی بسیار با برکت و پر از معنویت برای همگان است و هر شخصی که توان دارد در این سفر پربرکت حضور پیدا کند.
وی با تاکید بر اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و یکی از امن ترین کشورهای دنیا هستیم، بیان کرد: همه اینها از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان در آن سال ها است.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان خاطر نشان کرد: همه ما در هر مقام و مسوولیتی که هستیم، باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و نگذاریم که خون آنها پایمال باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار