مديركل ميراث فرهنگي زنجان:

صنعت گردشگری يكي از اركان اصلي توسعه پايدار است

صنعت گردشگری به عنوان يكي از اركان اصلي توسعه پايدار مستلزم وجود تبليغات هوشمندانه و موثر است و استفاده از ظرفيت هاي استان هاي همجوار نيز در همين راستاست.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۲۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مديركل ميراث فرهنگي زنجان گفت: زنجان قطعه اي از پازل گردشگري ايران است و تبلغ جاذبه هاي گردشگري استان هاي همجوار نشانه خوبي از اقتصادي شدن صنعت گردشگري در كشورمان است.

يحيي رحمتي افزود: نصب بيلبورد غار عليصدر در ميدان وليعصر زنجان اتفاق خوبي است و اين امر نشان از اقتصادي شدن صنعت گردشگري در ايران و روند رو به رشد آن دارد.

وي با اشاره به عقد تفاهمنامه اي ميان معاونين گردشگري استان هاي شمالغرب كشور اضافه كرد: معاونين گردشگري شمالغرب كشور با امضاء تفاهمنامه اي مقرر شده است با استفاده از تبليغات محيطي شهرهاي همجوار به تبليغ جاذبه هاي استان هاي خود بپردازند.

رحمتي اين تفاهمنامه را موجب تداوم سفر در بين استان هاي همجوار دانست و اظهار كرد: گردشگری و اقتصاد گردشگری در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی تجارت است و تبليغات در تجارت از اهميت بالايي برخوردار است.

وي افزود: صنعت گردشگری به عنوان يكي از اركان اصلي توسعه پايدار مستلزم وجود تبليغات هوشمندانه و موثر است و استفاده از ظرفيت هاي استان هاي همجوار نيز در همين راستاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار