امام جمعه بیله سوار:

برخورد نامناسب ادارات با خانواده های شهدا دور از اخلاق است

امام جمعه بیله سوار گفت: برخی خبرهای رسیده حاکی از ان است که تعداد اندکی از ادارات دولتی در نحوه برخورد با خانواده های شهدا و جانبازان کوتاهی می کنند که این کار دور از اخلاق است.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۴۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از  پایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نمازجمعه امروز، به شرح حکمت 244 نهج البلاغه امیرالمومنین علی علیه السلام در بیان حریم الهی و زندگی انسان و نحوه برخورد با محیط خود و نعمت های الهی پرداخت و گفت: خداوند در هر نعمتی حقی دارد و هرکس قدرشناس نعمت ها نباشد در حقیقت نعمت را در معرض زوال قرار داده است و هرکس حق نعمت را ادا کند مسلما آن نعمت زیاد خواهد شد.

وی گفت: منظور از ادای حق در نظر شارعان، شکر نعمت است که هم باید این تشکر زبانی و قلبی باشد و هم عملا شکر کند.

امام جمعه بیله سوار در خصوص رعایت انصاف خطاب به بازاریان اظهار داشت: با قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و آستانه سال جدید و عید، اندکی کمتر به فکر سود بردن باشیم و مخصوصا افرادی که مراجعات بیشتری به انها دارند خلاف انصاف رفتار نکنند.

وی ضمن تشویق مردم به کمک به افراد نیازمند از طریق کمیته امداد و بهزیستی گفت: مردم در آستانه سال نو علاوه بر اینکه خانه هایشان را تعمیر و خانه تکانی می کنند دلهایشان را هم باید جلا دهند.

حجت الاسلام قیاسی در خصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر نیز اظهار داشت: انتخابات و رای گیری در واقع یک بیعت است و لذا عملکرد مسئولان باید طوری باشد که در عمل برای مردم قابل لمس باشد.

وی با اشاره به پرونده حقوق های نجومی بار دیگر از مسئولان و به ویژه شورای نگهبان قانون اساسی خواست در خصوص تصویب و قانونی شدن برخی حقوق های کلان در مجلس شورای اسلامی اجازه ندهد.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به ایام و مناسبت های هفته اشاره کرد و با تبریک روز راهیان نور گفت: راهیان نور حرکتی انقلابی و فرهنگی است که جامعه را به سمت معنویت و عقلانیت سوق می بخشد.

وی همچنین به سالروز تاسیس بنیاد شهید نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی خبرهای رسیده حاکی از ان است که تعداد اندکی از ادارات دولتی در نحوه برخورد با خانواده های شهدا و جانبازان کوتاهی می کنند که این کار دور از اخلاق است.

وی ضمن تذکر شدید به افراد خطاکار گفت: برخورد نامناسب با خانواده های شهدا با هیچ منطقی سازگار نیست و نباید چنین اتفاقاتی دوباره تکرار شود.

ارسال نظرات