مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: باید از باورهایمان دفاع کنیم و این راهکاری است که می توان به واسطه آن هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۴۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سرخه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در نشست هیئت منتظران موعود با اشاره به مهمترین وظیفه انبیاء الهی اظهار داشت: انبیاء ما علاوه بر مسأله تبلیغ در صدد معرفی کتب جدید بوده اند و هدف همه آنها هدایت مردم بوده است.

وی بیان داشت: انبیاء عظام الهی همواره هدایت گر بشریت بوده اند و راه مستقیم را به انسان ها از آدم تا خاتم و تا قیامت نشان داده اند و بر همین اساس این انسان است که راه انسانیت را گم نکند و از مسیر هدایت انبیای عظام الهی منحرف نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: پیامبران ما مأموریت تربیت الهی مردم را از طرف خداوند عهده دار بودند و ما می توانیم از رهنمودهای دنیا، توشه ای برای آخرت خود برگزینیم.

یعقوبی بیان داشت: کامل ترین دین، دین خاتم الانبیاء است که قرآن امروز توسط پیامبر(ص) برای هدایت مردم آمده است و راه سعادتمندی بشر را مشخص کرده است و در همین قرآن برکات زیادی وجود دارد و سفارش نهایی پیامبر مأنوس شدن با قرآن و ائمه اطهار (ع) است.

وی با اشاره به توطئه های امروز دشمن گفت: اگر می خواهیم در دنیا و آخرت آرامش داشته باشیم  و فریب توطئه دشمن را نخوریم، باید به سیره حضرت فاطمه (س) که در خانه پپیامبر(ص) تربیت اسلامی شده است و اهل بیت توجه داشته باشیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با تأکید بر اینکه امروز یکی از توطئه های دشمن ماهواره و فضای مجازی است و دشمن می خواهد باورهای مارا متزلزل کند، تصریح کرد: شما هیچ خانواده ای را نمی توانید بیابید که در آن ماهواره و استفاده از فضاهای مجازی وجود داشته باشد؛ اما در آن خانواده اختلاف نباشد.

یعقوبی افزود: امام خامنه ای می فرمایند«اینترنت یک چاقوی دولبه است و توطئه دشمن این است که با این وسایل ما را از خدا و قرآن دور کند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان معتقدند یکی از آسیب های فضاهای مجازی این است که حلاوت ایمان را از ما می گیرد و عزت ما را خدشه دار می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها