فرماندار بیله سوار:

مطالبات ساکنان مسکن مهر بیله سوار از طریق مراجع قضایی پیگیری شود

فرماندار بیله سوار گفت: تمام تلاشهای دولت در راستای حل مشکلات مسکن مهر304 واحدی بیله سوار است و انتظار داریم حق ومطالبات ساکنان در چهارچوب قانون و از طریق مراجع قضایی پیگیری و حل شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۵۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از  پایگاه خبری صبح مغان، فرماندار بیله سوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ساکنان مسکن مهر 304 واحدی بیله سوار گفت:در راستای کاهش و به حداقل رساندن مشکلات مسکن مهر و فراهم شدن شرایط زندگی در این منازل برای مردم ، نیاز است تا اقدامات اساسی در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود:تمام تلاشهای دولت در راستای حل مشکلات مسکن مهر304 واحدی بیله سوار است و انتظار داریم حق ومطالبات ساکنان در چهارچوب قانون و از طریق مراجع قضایی پیگیری و حل شود.

حلیم یکی از مشکلات اصلی مسکن مهر 304واحدی بیله سوار را عدم توازن در پرداختها عنوان کرد و افزود:آورده شخصی پرداختی برخی از متقاضیان بیشتر بوده و برخی ها نیز حداقل آورده را پرداخت کرده اند و یا اصلا پرداخت نکرده اند که این امر باعث شده از تعدادی از افراد مبالغ بیشتری اخذ شود که با برنامه ریزی مجموعه دستگاههای مسئول این مشکلات رفع خواهد شد.

وی ضمن درخواست تعیین تکلیف مشکلات پروژه مسکن مهر افزود:محوطه و کوچه های مسکن مهر و خیابان اصلی این مجتمع در اسرع وقت توسط بنیاد مسکن و شهرداری بیله سوار بهسازی و آسفالت ریزی شود.

سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل  نیز درخصوص خدمات ارائه شده به دریافت کنندگان مسکن مهرگفت: باتوجه به تکمیل ساخت وساز و درحال بهره برداری برخی ازساکنان  شهرک ، شاخص ترین تلاش ما ، پیگیری واسترداد اضافه دریافتی پیمانکار پروژه که ازبرخی متقاضیان اخذ شده ، ازطریق مراجع قضایی و عودت آن به صاحبان حقوق ازدست داده است.

وی درخصوص تقسیط بندی تسهیلات پرداختی توسط بانک های عامل نیز راه کارهای لازم راارائه داده وافزود:انتظارمیرود باهمکاری مبادی ذیربط ، این مسائل نیز هرچه زودترمحقق گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت:اعتبارآسفالت محوطه مسکن مهر فراهم است و به محض مساعد شدن شرایط جوی و بستر معابر ،آسفالت مسیرهای یادشده انجام خواهدشد.

سرپرست بانک مسکن استان اردبیل نیز برای تسریع دررفع مشکلات اهالی مطالبی را مطرح وراه کارهای ارائه شده رامورد بررسی قراردادند.


ارسال نظرات