خبرهای داغ:
سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم خبر داد
سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: همزمان با فرا رسيدن سال جديد طرح پاكسازي مبادي ورودي و خروجي شهر قم از امروز در مناطق هشتگانه شهر قم اجرايي شده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۷۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
اجراي طرح پاكسازي مبادي ورودي و خروجي شهر قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم از پسماندهای عمرانی و صنعتی اظهار کرد: استان قم در بخش مرکزی کشور است و در مسیرهای مواصلاتی ۱۷ استان واقع شده بنابراین ضرورت دارد نسبت به پاکسازی حریم‌های شهر و مسیر راه‌ها، حریم کمربندی شهر و اطراف شهر اقدام شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و زائرانی است که در شهر تردد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تخلیه خاک و نخاله اطراف مبادی ورودی شهرو زمین‌های باز اطراف شهر مواجه هستیم البته به طور معمول نظارت‌هایی در این موضوع انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم گفت: در پایان هر سال با مشارکت بخش خصوصی از تمام ماشین‌آلات فعال در حمل و نقل و تعدادی از ادارات همکار که در این بخش مشارکت دارند استفاده می‌کنیم و یک روز به پاکسازی حریم و مبادی ورودی شهر از خاک و نخاله و ضایعات اقدام می‌شود.

میرابراهیمی بیان کرد: پاکسازی سطح شهر از پسماند و ضایعات خاک و نخاله در راستای حذف آلاینده‌های زیست محیطی است که موجب ایجاد گرد و غبار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته با فراخوان بخش خصوصی بالغ بر ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در قالب کامیون و خودروهای حمل و برداشت بار مانند لودر و گریدر برنامه‌ریزی شده تا جمع‌آوری پسماندهای عمرانی و صنعتی در تمام مسیرهای مواصلاتی شهر از حریم اتوبان، ورودی جاده تهران، کاشان و اراک صورت گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها