جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد؛

غفلت از ظرفیت رسانه در کشور

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: از ظرفیت رسانه در کشور غفلت شده است و حضور فعلی در حوزه رسانه در شأن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۷۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار غفورپور در مراسم معارفه مسئول بسیج رسانه گناباد که در محل نمازخانه ناحیه سپاه شهرستان برگزار شد، گفت: علی‌رغم اینکه وسعت گناباد به نسبت برخی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی بسیار کمتر است اما این شهرستان از ظرفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

 وی افزود: شهرستان گناباد از دیرباز مهد علم، فرهنگ و زادگاه انسان‌های فرهیخته بوده است و در دفاع مقدس نیز با توجه به توانایی که داشتند به‌خوبی درخشید.

 وی به رسالت تشکیل بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان بسیج در تمامی سطوح کشوری، استانی و شهرستانی جذب مردم حزب‌اللهی و عاشق انقلاب و نظام اسلامی به بدنه بسیج است چراکه بدنه مردم کشور مؤمن و معتقد هستند و وظیفه بسیج جذب این مردم است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) بابیان اینکه از ظرفیت رسانه در کشور غفلت شده است، افزود: حضور فعلی در حوزه رسانه درشأن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نیست چراکه دشمنان حرف باطل خود را با ظرفیت رسانه به گوش مردم می‌رسانند و مردم را دچار انحراف می‌کنند اما متأسفانه ما از رسانه برای انتقال مطالبات به‌حق جمهوری اسلامی به جهان استفاده مطلوب نمی‌کنیم.

غفور پور ادامه داد: افزایش نفوذ رسانه در بین خودی‌ها و غیرخودی‌ها با زبان هنریکی از مأموریت‌های بسیج رسانه می‌باشد؛ همچنین بسیج رسانه باید محتوایی تولید کند که برای مخاطب کنونی جذاب باشد و زمینه مخابره تفکر حقانیت انقلاب اسلامی به جهان را فراهم سازد.

وی به نقش بسیج رسانه در ساماندهی محتواها برای انتشار در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: کار خالصانه، حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها، تقوا و اخلاص رسانه‌ای در حوزه رسانه سبب انعکاس ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در جهان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار