عضو کارگروه علمی پژوهشی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه تاکید کرد؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به هجوم همه جانبه و تقابل فرهنگی دشمنان انقلاب گفت: امروزه درمیان هجوم فرهنگی تحت عنوان جنگ نرم، نیاز است فرهنگ شهادت و سیره انقلابی در دانشگاه های اسلامی نهادینه شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۸۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر سعیدرضا قنبری زاده، در دومین کنگره شهدای دانشجوی تربت حیدریه در محل سالن شهید تندگویان شرکت نفت شهرستان گفت: قدردانی و تجلیل از جانفشانی های هشت ساله رزمندگان والامقام و سرافراز دفاع مقدس ضرورتی شفاف و مبرهن دارد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در ادامه با اشاره به هجوم همه جانبه و تقابل فرهنگی دشمنان انقلاب گفت: امروزه درمیان هجوم فرهنگی تحت عنوان جنگ نرم، نیاز است فرهنگ شهادت و سیره انقلابی در دانشگاه های اسلامی نهادینه شود.
 
وی ادامه داد: باید قدردان جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم چرا که آنان با خون خود فرهنگ انقلاب را زنده نگاه داشته اند و جوانان انقلابی باید در حوزه دانشگاه از فرهنگ شهدای دانشجو پیروی و سیره آنان را سرلوحه زندگی قرار دهند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه عزت پا برجای امروز را مدیون شهدا دانست و تصریح کرد: شهدای انقلاب به ما درس عزت آموختند از این رو ملتی که ریشه در خون شهدا دارند، بیمی از دشمن نخواهد داشت.
 
رئیس دومین کنگره شهدای دانشجوی تربت حیدریه ضمن قدردانی از دست اندرکارن برگزاری کنگره گفت: دومین کنگره شهدای دانشجوی تربت حیدریه با نام حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز به کار کرد و باید دستاوردهای کنگره به عنوان سرمایه های عظیمی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی استفاده شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها