جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برای مقابله با این هجمه ها بهترین عکس العمل تقابل با جریان قداست زداست و نباید وارد مصادیق شد، باید خطر قداست زدایی را بیان کرد و بسیار مراقب بود که در این عمل پیاده نظام جبهه مقابل نشویم.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۴۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست سرمربیان حلقه های صالحین سازمان بسیج فرهنگیان بیان داشت: کاهش اقتدار سیاسی،  نظامی، اقتصادی و امنیتی یکی از اهداف امروزی استکبار است و در حال حاضر تلاش های زیادی برای این منظور صورت میگیرد.
 
مثلا می گویند در برابر سلاح پیشرفته جبهه استکباری ایران نباید سلاح مشابه برای دفاع از خود داشته باشد. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص هدف جبهه استکبار اظهار داشت: همه همت جبهه استکبار این است که ماندگاری انقلاب را از بین ببرند. و در مقابل این جبهه ما باید ابتکار، انگیزه و برنامه داشته باشیم و هماهنگ و هدفمند عمل کنیم، زیرا جنگ اسلام و استکبار هرگز تمام نمی شود، جنگ بر سر اسلام و کفر است.
 
وی بیان داشت: جبهه استکبار دو لایه درونی و بیرونی دارد و جبهه انقلاب نیز این دو لایه را دارد و امروز شاهد آن هستیم که برخی از لایه های بیرونی جبهه انقلاب قوی تر از لایه های درونی است مثل حزب الله لبنان. حاجی صادقی با بیان این که ما سنگرهای کلیدی جهان که قلوب ملت هاست را فتح کرده ایم، اضافه کرد: امروز امریکایی ها نگران سربرآوردن خط فکری حزب الله از دل واشنگتن هستند و این تفکر بود که سوریه و عراق را از تجزیه نجات داد. اگر بسیج نیروهای مردمی در عراق و سوریه نبود این دو کشور از دست رفته بودند و نهادینه کردن روحیه بسیج در جهان با انقلاب اسلامی بوده است.

چه کنیم گرفتار افراط و تفریط نشویم؟
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به هجمه به مقدسات دینی و انقلابی گفت: در پاسخ به این هجمه ها ما باید از طرفی مراقب دو قطبی شدن جامعه و از طرفی نگران پاسخ ندادن و قداست زدایی از مقدسات باشیم.
 
وی افزود: برای مقابله با این هجمه ها بهترین عکس العمل تقابل با جریان قداست زداست و نباید وارد مصادیق شد، باید خطر قداست زدایی را بیان کرد و باید بسیار مراقب بود که در این عمل پیاده نظام جبهه مقابل نشویم. 
 
حاجی صادقی ادامه داد: این یک واقعیت است که دشمنان اسلام به این جمع بندی رسیده اند که اسلام را جز مسلمانان تهدید نمی کنند یعنی بهترین ضربه را به اسلام خود مسلمانان وارد می کنند. مثل مسلمانانی که بعد از پیامبر بازیچه دست یهود شدند و ما می بینیم بعد از رحلت پیامبر اکرم خبری از مزاحمت یهود نیست زیرا مسلمانان خود بازیچه دست یهود شدند و اکنون هم همین خطر متصور است و اگر مراقب نباشیم این اتفاق می افتد و برخی در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه بازی می خورند و در زمین حریف بازی می کنند.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که توجه به تهدیدات لازم است اما ماندن در آن نه، تصریح کرد: دشمن به تغییر ذائقه مردم دل خوش کرده است و حتی نیروهای انقلاب هم در معرض خطرند حتی دشمن می خواهد معیشت را بزرگترین دغدغه مردم قلمداد کند و این مسئله خطرناک است زیرا دنیا محوری باعث جدا شدن از جبهه حق می شود. وی ادامه داد با وجود تلاش های دشمن ، توفیقات انها قابل توجه نیست بحمدالله ما همچنان در بسیاری دیگر از جبهه ها پیشرفت داشته ایم و نفوذ و جایگاه ولایت در کشور قوی شده است.
 
وی اضافه کرد: پنج سال پیش در مذاکرات سوریه ما را راه نمی دادند و اکنون ما در مورد حضور امریکا تصمیم می گیریم و این مسئله به دلیل حضور قدرتمندانه سربازان انقلاب در صحنه مقاومت در سوریه است.
 
حاجی صادقی با ذکر حضور قدرتمندانه انقلابیون در میدان گفت: امروز دوران غربت ولایت نیست، ما باید ظرفیت قوی جبهه انقلابی را در کشور ببینیم،  جوانان انقلابی جانفدای ولایت و گوش به فرمان رهبری هستند و راهکار پیروزی هم در پیروی از ایشان است.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به تفکر غلطی اشاره کرد که پیروی از انقلاب و رهبری را مساوی با بدبختی و فقر و کنار گذاشتن اقتصاد تبلیغ میکند  اظهار داشت: هیچ کس به اندازه رهبری دغدغه اقتصادی مردم را ندارد و دفاع از اقتصاد مقاومتی و مصرف تولیدات داخلی بهترین ایده برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم است. 
 
وی در خصوص تکلیف جبهه طرفدران انقلاب اسلامی در انتخابات بیان داشت: ما در انتخابات به دنبال مصداق خاصی نیستیم و حفظ جبهه انقلاب در برابر جبهه استکبار و خطوط قرمز انقلاب برای ما مهم است.
 
حاجی صادقی تصریح کرد: تکلیف گرایی متوقف بر تکلیف شناسی است بنابراین اقدامات اهل بیت با وجود تکلیف معین، تعَیّن تکالیف را در زمان های مختلف متفاوت می کند.




ارسال نظرات