خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان:
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان گفت: اردوی راهیان نور فرصت مغتنمی است برای کسانیکه به این اردوها اعزام می شوند بتوانند یک پالایش درونی در خود ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۵۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محسن امانتی در مراسم بدرقه کاروانهای نور شهرستان سرایان گفت: هرکس می خواهد از سیم خاردار عبور کند باید از نفس خود بگذرد تا با چنگ زدن به ریسمان الهی بتواند به خداوند متعال نزدیک شود و این را شهداء و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته اند و این یک ثروت عظیم هست.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری دردیدارخادمین راهیان نوررا برای همه روشن ساختند آنجا که فرمودند (اردوهای راهیان نور باید فن آور شوند و انتظارات بیشتری از این اردوها برای برنامه ریزی موثرتر هست ) پس این یک فرصت بسیار مغتنم است که کسانیکه به این اردوها اعزام می شوند بتوانند با حضور در یادمانهای شهداء و درس گرفتن از آنان به تزکیه نفس خود بپردازند.
 
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان اظهارکرد: اگر در جامعه رئیس اجرایی دولت مقابل گفتمان مقام معظم رهبری مطلبی را بگوید دچار حب و بغض و هوای نفس شده است و این با فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلابی منافات دارد .
 
امانتی گفت: اگر مسئول اجرایی در استان مطلبی را بخاطر فضای انتخاباتی و اقبال به طیف خاصی مطرح کند و مقابل با نماینده ولی فقیه باشد مغایر با اصول دینی و انقلابی است.
 
وی خاطرنشان کرد: چرا رسالت شهدای گرانقدر که تبعیت محض از ولایت فقیه است امروز در بین مسئولین کمرنگ شده است، چرا برخی نسبت به هتک حرمت و آن هم در روز شهادت حضرت زهرا(س) رویه بی تفاوتی را پیش گرفته اند مگر وظیفه مدیران اجرایی مقابله با این هنجارشکنی ها نیست و چرا برخی مسئولین سکوت اختیار کرده اند.
 
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان افزود:شهداء رفتند تا مسئولین در آرامش بتوانندبا  قرار دادن کرسی هایشان روی خون آنان خدمت بیشتری به جامعه انجام دهند نه اینکه با حرفهای بیهوده و غیر متخصصانه خود برای چند روز حکومت فضای جامعه را دچار تنش نمایند.
 
وی اظهارداشت: اردوی راهیان نور پالایش نفس و درون انسان می باشد و با حضور در این اردوها باید خودسازی معنوی ایجاد شود و رسالت اصلی آن نیز حفظ روحیه انقلابی بین خود و جامعه ، خانواده و اجتماع بشری می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها