خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت: وقتی کاروان راهیان نور حرکت می کند به مثابه آن است که کاروان نیروهای رزمی به سوی جبهه نور علیه ظلم حرکت میکند و بازدید از مناطق جنگی نقش موثری در حفظ ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۵۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از اهمیت و تاثیر اردوهای راهیان نور بر جامعه مخصوصا جوانان خبر داد.

وی توضیح داد: راهیان نور یک فناوری است، همچنان که دفاع مقدس یک ثروت عظیم ملی می باشد ، باید به وسیله این فناوری آن ثروت عظیم نگه داشته شود.

صادقی در ادامه به  تاثیرات این برنامه در حفظ ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وقتی کاروان راهیان نور حرکت می کند به مثابه آن است که کاروان نیروهای رزمی به سوی جبهه نور علیه ظلم حرکت میکند و بازدید از مناطق جنگی نقش موثری در حفظ ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکسنتن تبیین کرد: بازدید از مناطق عملیاتی و یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام بر روی نسل جوان که دوران انقلاب و جنگ را درک نکرده اند می تواند باعث تقویت روحیه دفاع از ارزش ها و انقلاب اسلامی شود.

حجت الاسلام صادقی در خاتمه اذعان کرد: حال که امروز ما به برکت خون شهدا، رهبری حضرت امام (ره)  و مقام معظم رهبری به پیشرفت های بزرگی نائل شده ایم که می توانیم در مقابل تمام استکبار بایستیم و انقلاب را به پیش ببریم.

 7001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها