مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

تلاش دشمن تلاش با برجام برگرداندن کشور به پیش از انقلاب بود

حجت الاسلام فیضی زاده گفت: دشمن با مطرح کردن برجام یک و دو می خواست تا برجام هفت این روند را ادامه دهد و در نهایت کشور را به دوران پیش از انقلاب بازگرداند.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۹۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع خانواده های شهدای این شهرستان با اشاره به راه اندازی هجمه فرهنگی دشمن علیه ملت ایران افزود: دشمن با وارد کردن فرهنگ غربی به کشور تلاش دارد گسست نسلی در بین خانواده ها ایجاد کند و راه مقابله با این هجمه ترویج سبک زندگی اسلامی است که همه شهدا در چنین بستری رشد کرده اند .

حجت الاسلام فیضی زاده تفکر انقلابی را برهم زننده نقشه های دشمنان دانسته و اظهار داشت: دشمنان نظام فهمیده اند که نمی توانند آسیبی به ماهیت انقلاب اسلامی بزنند و در نتیجه در تلاش هستند انقلابیون را تضعیف کنند .

وی با بیان اینکه هدف دشمن از برجام ایجاد ترمیدور ایران بود تاکید کرد: دشمن می خواست برجام را تا برجام ۷ ادامه دهد و مرحله به مرحله ترمیدور ایران را راه اندازی کنند و کشور را به نظام پیش از انقلاب و دوران شاه برگردانند .

حجت الاسلام فیضی زاده بیان کرد: دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دیگر انقلاب های دنیا نیست که با چنین نظریه هایی بتوانند ماهیت آن را تغییر دهند؛ امروز مردم ایران اسلامی مثل اوایل انقلاب و دوران جنگ انقلابی هستند و حتی در برخی موارد نیز انقلابی تر شده اند .

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با اشاره به سالروز وفات حضرت ام النبین افزود: حضرت ام النبین در دامان خود فرزندانی را تربیت کرد که همگی فدای ولایت شدند و خانواده های شهدا نیز به تأسی از چنین الگوهای شایسته ای فرزندان خود را فدای اسلام و دین الهی کردند .

وی افزود: دشمن به خوبی به نکته قوت شیعه که همان شهادت طلبی است پی برده است و در تلاش است شهادت طلبی را در دنیا یک عمل تروریستی مطرح کند ، در صورتی که دفاع از حیثیت و ناموس و دین الهی برای همگان مقدس و قابل ستایش است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز روحیه شهادت طلبی در بین جوانان موج می زند خاطرنشان کرد: برخی شیطان صفتان مدام تبلیغات می کردند که حال و هوای شهادت بعد از جنگ تمام شده است، ولی شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم ثابت کردند که با تمام وجود به پای انقلاب ایستاده اند و روحیه شهادت طلبی خود را از دست نداده اند .

فیضی زاده تصریح کرد: عده ای مزدور تلاش دارند جایگاه شهدا و خانواده های شهدا را دچار تزلزل کنند که خانواده های شهدا باید به این دسیسه دشمن مقابله کنند .

وی ادامه داد: خون پاک شهدا و ایثارگری خانواده های آن ها موجب شده است که کشور از سخت ترین تهدیدها و بحران ها عبور کند و روز به روز پیشرفت و رشد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار