خبرهای داغ:
حسینی شاهرودی خبر داد:

بررسی موضوع اسکناس ها و ایران چک های تقلبی در کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع اسکناس ها و ایران چک های تقلبی در نشست این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۹۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی درباره موضوع وجود ایران چک و اسکناس های تقلبی دربازار، گفت: در روزهای پایانی سال معمولاً حجم مبادلات اقتصادی بالا می رود و برخی افراد سودجو احساس می کنند می توانند از این شرایط سوء استفاده کنند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس اخبار رسانه ها در روزهای اخیر وجود اسکناس تقلبی در بازار گزارش شده که این موضوع می تواند امنیت پولی کشور را با چالش روبرو کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: مسئولان اقتصادی و امنیتی کشور باید موضوع اسکناس ها و ایران چک های تقلبی را در بازار پیگیری کنند.

حسینی شاهرودی افزود: مردم می توانند در خصوص اسکناس تقلبی یا ایران چک های جعلی، کنترل های اولیه را انجام دهند بنابراین مسئولان ذی ربط نباید اجازه دهند اسکناس ها و ایران چک های تقلبی در بازار رواج پیدا کنند؛ البته درباره این اخبار باید اطلاعات دقیق بررسی شود.

وی گفت: موضوع اسکناس ها و ایران چک های تقلبی در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود و از مسئولان مربوطه در این رابطه گزارش خواسته می شود.

این عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باتوجه به ایام پایانی سال، مردم باید معاملات اقتصادی خود را با سهولت و امنیت خاطر انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها