خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نرمال سازی در نظام ایران یعنی اول مهار قدرت ایران، دوم تغییر رفتار نظام ایران و سوم تغییر ساختار نظام ایران گفت: انقلابی گری و انقلابی ماندن نقطه مقابل نرمالیزه شدن است.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۰۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علیرضا رضازاده کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در دومین مجمع عالی بسیج استان اظهارداشت: در این پیچ تاریخی با مجموعه ای از فرصت ها و تهدیدات مواجه هستیم که تا به حال با این حجم و کیفیت نداشتیم.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به محوریت جمهوری اسلامی ایران فرصت هایی را برای جبهه حق ایجاد کرده که 30 سال پیش خواب آن را هم نمی دیدیم. خاطرنشان کرد: از آرمان هایی که برای ما به واقعیت تبدیل شده اینکه امسال 27 میلیون نفر از شیعه و سنی پای پیاده کربلا رفتند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بی بی سی اعلام کرد " این تجمع نشان داد آمریکا رفتنی و ایران ماندنی است" افزود: این شور حسینی در اربعین نشان داد که مسلمانانی که برای امام شهید خود چنین پای کار هستند برای امام غایب چه خواهند کرد .

وی با بیان اینکه از وقایع در منطقه و اعتمادی که کشورهای مصر و ترکیه به آمریکا کردند باید درس عبرت گرفت یادآور شد: در برجام نماینده جمهوری اسلامی ایران یک طرف و پنج کشور که حق وتو دارند به علاوه آلمان در طرف دیگر نشستند.

 همه آسیب ها را در طول تاریخ نفوذی ها به ما زدند

رضازاده با بیان اینکه اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا که همانند معاویه استاد نفوذ بود؛ به زباله دان تاریخ رفت افزود: اوباما گفت " دوست داشتم جریان سوریه را حل کنم اما نتوانستم" چون وقتی قدرتی مانند ایران پشت بشار اسد باشد سران آمریکا هم اذعان دارند که نتوانستیم موضوع سوریه را حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه با سخت ترین، پیچیده ترین و آسیبزا ترین تهدیدات مواجهیم اظهارداشت: توطئه پیچیده نفوذ همان توطئه ای است که امام حسن(ع) را سر صلح معاویه نشاند و مسلم ابن عقیل را در کوفه تنها گذاشت.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند " امروز ما درگیر نفوذ سیاسی و فرهنگی هستیم که از نفوذ امنیتی مهمتر است" گفت: همه آسیب ها را در طول تاریخ نفوذی ها به ما زدند.

لایه اول نفوذ در بین جامعه مسلمانان در دنیای اسلام است 

وی با بیان اینکه این نفوذ سیاسی و فرهنگی بنا است چکار کند؟ عنوان کرد: لایه اول نفوذ در بین جامعه مسلمانان در دنیای اسلام است که حلقه اول آن پیدایش داعش در بین مسلمین است.

رضا زاده خاطرنشان کرد: داعش سنی نیست بلکه دشمنان می خواهند جنگ شیعه و سنی راه بیندازند که اسرائیل راحت نفس بکشد بنابراین وهابیت تکفیری درست کردند که داعش نام گرفته است.

وی اظهارداشت: داعش از طرفی باعث شد که اتحاد مسلمین بیشتر شود اما ضربه ای که داعش بر پیکره امت اسلامی زده ارتش آمریکا و اسرائیل نمی توانستند بزنند.

کارشناس سیاسی بیان داشت: داعشی ها در عراق شهری را با پیامک گرفتند چون در بین مسلمانان منطقه نفوذ کردند.

وی با سلام و درود بر 2 هزار و صد شهید مدافع حرم که فداییان مبارزه با نفوذ دشمن در جهان اسلام بودند افزود: اگر ایثار و از جان گذشتگی آنها نبود ما امروز باید در شهرهای ایران با داعشی ها می جنگیدیم.

رضا زاده متذکر شد: آیا شهدای مدافع حرم طرفداران سازش با آمریکا بودند یا ضد آمریکا هستند ؟

لایه دوم نفوذ در بین شیعیان است 

وی با بیان اینکه لایه دوم نفوذ در بین شیعیان است ابراز داشت: تشیع انگلیسی را ایجاد کردند و بر خلاف دستور رهبر انقلاب قمه زنی را در هیئت های عزاداری شیعیان در کشورهای خارجی به راه انداختند.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه جرج بوش در اوایل نهضت آزادی گفت " خدا به من الهام کرده بود که مردم عراق را نجات دهم " اظهارداشت: از زمانی که او چنین سخنی گفت تا امروز 14 سال گذشته و در این مدت یک میلیون و 500 هزار نفر در عراق کشته شدند این آمار معادل هفت برابر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در ایران است.

نرمالیزه کردن نظام ایران  هدف دشمن از نفوذ در ایران اسلامی

وی با بیان اینکه لایه سوم نفوذ در ایران اسلامی که هم مرکز شیعه و هم مرکز جهان اسلام است افزود: دشمن از نفوذ در ایران سه هدف عمده را دنبال می کند اولین هدف نرمالیزه کردن نظام ایران است .

رضا زاده اظهارداشت: نرمالیزه کردن نظام اسلامی یعنی انقلابی گری از ذهن ایرانی ها بپرد . نرمال سازی جامعه ایران از سوی دشمن برای خودمان به معنی اد نرمال شدن است.

وی با بیان اینکه نرمال سازی در نظام ایران یعنی اول مهار قدرت ایران، دوم تغییر رفتار نظام ایران و سوم تغییر ساختار نظام ایران ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند " من دیپلمات نیستم بلکه انقلابی ام" چون انقلابی گری و انقلابی ماندن نقطه مقابل نرمالیزه شدن است.

کارشناس سیاسی متذکر شد: تغییر رفتار در نظام اسلامی یا فروپاشی نظام و ایجاد دولت اقماری در ایران هدف دشمن از نفوذ است.

وی یادآور شد: در سخنرانی رهبر انقلاب در فتنه 88 می خوانیم " در پشتیبانی از فتنه 88 دشمنان می خواستند ایران را مستعمره کنند" .

رضا زاده متذکر شد: امروز به کسانی که در نزدیک انتخابات از احتمال حمله آمریکا به ایران حرف می زنند می گوییم ما در هفت عرصه جنگ اقتصادی، دیپلماتیک، اطلاعاتی ـ امنیتی، فرهنگی و سیاسی در جنگ با دشمن هستیم.

دشمن می خواهد در سطح عمومی ذائقه ملت را عوض کند 

وی با بیان اینکه دشمن چطور می خواهد به اهداف خود در پروژه نفوذ دست یابد ؟ گفت: اول ذائقه عمومی ملت ایران را عوض کند که دیگر ملت ایران ذائقه دینی نداشته باشند .

کارشناس سیاسی با بیان اینکه هر حرکتی در راستای تضعیف معنویت، دیانت، ارزش ها و احکام انجام گیرد در جهت به ثمر رسیدن نقشه دشمن است گفت: می خواستند بعد از برجام بک دولاند در ایران بیاودند و گفتند فقط یک ساندویج است. و می خواهند با این گوشی های همراه اندرویدی فضای جامعه ایران را عوض کنند .

وی تاکید کرد: خطر نفوذ اینجاست که دشمن می خواهد در سطح عمومی ذائقه ملت را عوض کند و در سطح خاص بین مسئولین اشتباه محاسباتی ایجاد کند. چرا عده ای می گویند عصر گفتمان است عصر موشک نیست و ما را با ژاپنی که 4 برابر ما بودجه نظامی گری دارد مقایسه می کنند.

رضا زاده اظهار داشت: با این ویروس نفوذ پایه سیستم محاسباتی مسئولین اشتباه می شود و این به نفع انقلاب نیست.

 امروز وحدت نیروهای انقلابی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

وی خاطرنشان کرد: حالا که در پیچ تاریخی هستیم و فرصت ها و تهدیدات پیچیده روبه روی ما قرار دارد عملکرد امروز ما در سرنوشت و آینده بسیار تاثیر دارد . امروز وحدت نیروهای مقید به انقلاب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است . ما باید توان خودمان را هم افزا کنیم و دست خدا ما را یاری خواهد کرد.

این کارشناس سیاسی مواظب باشیم که جای خدا و کدخدا عوض نشود، تصریح کرد: چند سالی است که در سخنرانی های سیاسی رنگ معنویت و استکبار ستیزی را نمی بینیم. که این دستور صریح قرآن است که شدت با کفار مقدم بر رکوع و سجود به درگاه خداوند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها