حجت الاسلام سید محمدرضا علوی، در دیدار با خانواده شهید سید خداداد میراحمدی، گفت: خانواده ها شهدا و ایثارگران، مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی محسوب می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۴۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هم زمان با روز تربیت اسلامی، حجت الاسلام محمدرضا علوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان فارسان به همراه سرهنگ پاسدار فرزان امیری، جانشین فرماندهی این سپاه، آقای احمدی، رییس آموزش وپرورش شهرستان، آقای حیدری، ریاست بنیاد شهید شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان باحضور در منزل شهید سید خداداد میراحمدی با پدر شهید دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت: آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مدیون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.

حجت الاسلام علوی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران؛ وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی اظهار کرد: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و نوعی عبادت است.

ارسال نظرات