کارشناس مسائل سياسي با اشاره به اينکه امروز دشمن در برخي از کارگزاران نظام نفوذ کرده است، گفت: اگر در پاسداری خود از انقلاب اسلامی ضعف نشان دهیم باید در قیامت جواب شهدا را بدهیم.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۸۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مهدي مزگی نژاد، در تجمع دانشجویان خواهر بسیجی و انقلابی خراسان جنوبی در راهیان نور اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدا زحمات بسیاری کشیدند تا قطعه ای از سرزمین ایران اسلامی جدا نشود و یکبار دیگر آبرو و ملیت ما در دنیا حفظ شود.
 

وی با بیان اینکه در تاریخ ایران اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس تنها جنگی است که در تاریخ کشور یک سانتی متر از خاک ایران را به دشمن ندادیم، افزود: در جنگهای مختلف گذشته بین ایران و همسایگانش اتفاق افتاده است به دلیل بی کفایتی حاکمان و عدم پشتیبانی مردم از این فضا متاسفانه بخشی از کشور جدا شده است.
 

کارشناس مسائل سياسي با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد دست آمریکا از ایران کوتاه شود، گفت: بنابراین آمریکا برای بازگشت به کشور ايران و رسيدن به منافع خود چاره جز تهدید ندارد.
 

مزگی نژاد با تاکید بر اینکه تا آمریکا وجود دارد تهدید هم وجود دارد، بیان داشت: ما در شرایطی هستیم که حاضر به سازگاری با دشمن نیستیم.
 

به گفته وی استکبار جهانی برای فشار و  براندازی انقلاب اسلامی اهداف شومی همچون ترور شخصیت ها و کودتای نظامی را دنبال و اجرا کرده، ادامه داد: اما در نهایت به این نتیجه رسیدند برای نابودی انقلاب اسلامی دست به سلاح ببرند و جنگی را آغاز کنند؛ صدام آرزو داشت یک هفته ای جمهوری اسلامی ایران براندازی خواهد شد اما دشمن هرگز به آرزوی خود برای نابودی انقلاب اسلامی نرسید.
 

کارشناس مسائل سياسي با بیان اینکه دشمن بعد از دوران دفاع مقدس تصمیم گرفت انقلاب اسلامی را از درون بهم بریزد، گفت: دشمن برای این امر عواملی در داخل کشور دارد و شرایطی که به وجود آمده سخت تر از جنگ با دشمن خارجی است چرا که دشمن می خواهد فکر جامعه را با نفوذ دگرگون کند.
 

مزگی نژاد با اشاره به اینکه امروز نفوذ در ارکان نظام به ویژه قوه مجریه شکل می گیرد، گفت: توسط کسانی که معلوم نیست در زمان جنگ کجا بودند و تفریح می کردند؟! امروز شرایط و فضاهایی است که متاسفانه انقلاب اسلامی را تهدید می کند.
 

وی تاکید کرد: نفوذی که اتفاق افتاده امروز در برخی کارگزاران نظام در درون جامعه می بینیم که نمونه بارز آن سخنان استاندار خراسان جنوبی در چند هفته گذشته در جمع هنرمندان است که حاضر به معذرت خواهی نیست و با سماجت از سخنان خود کوتاه نمی آید و بعضی رسانه های وابسته به جریان آنان تحصنی که توسط روحانیون که احساس وظیفه کرده و به میدان آمدند را مورد اتهام قرار می دهند.
 

اين کارشناس مسائل سياسي با تاکید بر اینکه امام راحل فرمود« نگذارید انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد»، تصریح کرد: امنیت کشور ثمره خون شهدا است و نسبت به آنان و حفظ انقلاب اسلامی وظیفه داریم بنابراین امتیاز دادن به دشمن را نمی پذیریم.
 

مزگی نژاد ادامه داد: اگر افرادی به دنبال ایجاد بهانه و برهم زدن فضای جامعه به دلیل روشنگری و مسائل مختلف باشد در جایی که به خطوط قرمز نظام اسلامی نزدیک شود مطمئن باشید تعارف نداریم و محکم برخورد می کنیم و در میدان ایستاده ایم و کوتاه نخواهیم آمد.
 

وی با بیان اینکه اگر صبر و تحمل می کنیم تا فضای امنیتی جامعه به هم نخورد بخاطر این است که تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم، افزود: اگر در پاسداری خود از انقلاب اسلامی ضعف نشان دهیم باید در قیامت جواب شهدا را بدهیم.
 

وی به سخنان استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: باید دولت پیگیری کند و فکری به حال استاندار خراسان جنوبی و عوامل او بردارد تا کشور و استان خراسان جنوبی به آرامش برسد تا موجب نارضایتی مردم نشود.
 

مزگی نژاد در پایان بر اطاعت از مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: آنچه امروز در مقابل دشمن جواب می دهد حضور در صحنه است.

منبع: شبستان
ارسال نظرات