سرپرست آموزش پرورش لرستان گفت:ما حدود 800 نیروی مازاد داریم و باید بحث سازماندهی را جدی بگیرم .
کد خبر: ۸۸۳۷۳۹۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان خدانظر دریکوند در جلسه شورای آموزش پرورش لرستان  با اشاره به گزارشی از وضعیت آموزش پرروش و اقدامات صورت گرفته  اظهار داشت: ما حدود 800 نیروی ما زاد داریم و سازمان مدیریت میانگین مدعی است ماهانه یک میلیون 840 میلیون تومان پرداخت می شود اما بهره وری ندارد.
 
وی افزود : باید بحث سازماندهی را جدی بگیرم چرا که حدود 18میلیارد تومان اعتبار ما بدون بهره وری است .
 
سرپرست آموزش پرورش لرستان عنوان کرد : با بازرسی های معتددی که در سطح استان صورت گرفته است سعی شده تا نیروهای بازنشسته  خارج شوند تا با سازماندهی به یک حد معقولی برسد و امسال بیش از هزار نفر بازنشسته خواهند شد.
 
وی با اشاره به درآمدهای اختصاصی بیان کرد : امسال حدود یک  میلیارد ششصد تومان  نسبت به سال قبل رشد داشته ایم  ولی هنوز رضایت بخش نیست و آنچه که پیش بینی شده بود عملی نشد .
 
دریکوند گفت :یکی از مشکلاتی که داریم تردد مینی بوس های ادارات و شهرستان ها در سطح شهر و بیرون از استان هاست .
 
وی تصریح کرد :سه مینی بوس  در اداره کل و شهرستان ها داریم که طبق نامه ای که از پلیس راه  فرستاده شد، امکان تردد ندارند به جهت اینکه کارت تردد داده نمی شود چون بیمه  تامین اجتماعی نیستند .
 
سرپرست اداره کل آموزش پرورش لرستان خاطر نشان کرد :  در مناطق بیرانشهر و چگنی مینی بوس ها و جاهای دیگر سرویس ایاب و ذهاب همکاران هست که نمی توانیم تردد بدهیم .
 
وی اظهار داشت : حدود 303 خوردو داریم که 177 مورد آن فرسوده است و باید از رده خارج شوند . طبق کمسیون ماده 872 خودروها  را اسقاط کردیم،  90 خودرو دیگر هم داریم که طبق این دستور که طبق قانون باید از رده خارج کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه فردا روز شهید است عنوان کرد : اداره آموزش پروش ازنا  در نظر دارد قسمتی از دبیرستان هفتم تیر را به تجاری سازی تغییرکاربری بدهد، در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان هم  مصوب شده که لازم است مصوب شورای آموش پرورش استان را هم داشته باشد.
 

ارسال نظرات