خبرهای داغ:
در نشست مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و شهرک های صنعتی مطرح شد؛
مدیرکل اوقاف وامورخیریه آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسه مشترک با شهرک‌های صنعتی درراستای حل مسائل وتقاضاهای سرمایه‌گذاران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۱۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برگزاری جلسه‌ مسئولان امر در رابطه با حل مسائل و تقاضاهای موجود، گفت: در این جلسه تفاهم های خوبی انجام شد و ما نیز برخی از مسائل شرعی و حقوقی موقوفات را بیان کرده و با توجه به اینکه رسالت اصلی ما به عنوان متولی موقوفات، دفاع از آن هاست، از این رو به دفاع از موقوفات پرداختیم.

حجت‌الاسلام علی مصائبی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان دارای زمین‌های موقوفه‌ای است، از این رو در کنار رعایت موارد شرعی و حقوقی، تقاضاها و نقل و انتقالاتی نیز در این راستا انجام می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم شهرک‌های صنعتی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ادامه داد: از سال 94 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرک‌های صنعتی تفاهم‌نامه‌ی همکاری انعقاد کرده و کارگروهی نیز در این راستا تشکیل شد تا به مسائل، مشکلات و تقاضاهای موجود رسیدگی کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی نیز در شهرک‌های صنعتی حضور دارند از این رو خواسته‌ ما نیز در جهت رفع مسائل و مشکلات موجود است تا هم صنعت در این منطقه پیشرفت کرده و موقوفات نیز آنگونه که شایسته است مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: تفاهمات خوبی نیز در جلسه‌ اخیر ما با شهرک‌های صنعتی اتفاق افتاد که در این جلسه نماینده‌ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو نیز حضور داشت، امید است که این تفاهم‌ها نیز به نفع موقوفات عملی شده و بتوانیم قدم‌های مثبتی در جهت احیا و صیانت از موقوفات برداریم.

وی اضافه کرد: در این جلسه تقاضاها، مسائل و موارد موجود مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و با رعایت موازین شرعی و حقوقی، دستوراتی نیز در راستای حل مسائل و همچنین رسیدگی به تقاضاهای سرمایه‌گذارن صادر شد.

ارسال نظرات