فرمانده سپاه ناحیه جاسک در اردوی فرهنگی تفریحی خانواده کارکنان در چابهار، گفت: خانواده پاسدار،نقشی کلیدی در عمل به تکلیف آنان دارد و صبر، تحمل و همدلی و همراهی همسر و فرزندان پاسداران، یک االگوی خوب برای سایر خانواده ها و کارکنان شان می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۴۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک؛ اردوی فرهنگی و تفریحی خانواده کارکنان سپاه ناحیه جاسک در راستای ارج نهادن به تلاش و خدمات کارکنان و خانواده‌های آنان،به همت مرکز فرهنگی خانواده ناحیه و به مدت 3 روز در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
سرگرد طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه جاسک در حاشیه این اردو با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه گفت: به منظور ارتقای سطح روحی کارکنان و خانواده آنان و ارج نهادن به تلاش و خدمات آنان و ایجاد وفاق بین کارکنان، این اردوی فرهنگی، تفریحی برگزار شده است.
وی با تشکر از حمایت و پشتیبانی سردار ترابی فرماندهی سپاه هرمزگان، اظهار کرد: توصیه همیشگی آن فرماندهی ،رسیدگی و توجه ویژه به خانواده پاسداران است.
احمدی نیا از همه خانواده ها بویژه افرادی که از مسافتهای طولانی مانند میناب ،بندرعباس،حسنلنگی ،رودان،هشتبندی و بشاگرد در این اردو شرکت نموده اند تقدیر نمود و افزود:خانواده پاسدار،نقشی کلیدی در عمل به تکلیف آنان دارد و صبر ،تحمل و همدلی و همراهی همسر و فرزندان پاسداران،یک االگوی خوب برای سایر خانواده ها و کارکنانشان هست.
فرمانده سپاه نیه جاسک با اشاره به اینکه خصوصیات و سیره زندگی حضرت زهرا (س) باید اسوه و الگوی خانواده پاسداران قرار گیرد،تصریح کرد:ایجاد نشاط در خانه مایه آسایش همکاران است و استحکام و روحیه درونی آقایان ،نشات گرفته از محیط خانه و خانواده میباشد.

بر اساس این گزارش در این برنامه فرهنگی ، سیاحتی که برای دومین بار طی سال جاری برگزار شد،کارکنان و خانواده های آنان در کنار مسائل فرهنگی، از سواحل بکر و زیبای مکران و مکانهای گردشگری بازدید نمودند.
همچنین برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده کارکنان و تقدیر از خانواده ها و پرسنل پیشکسوت از سایر برنامه های اجرا شده در این اردو بود.

 
 
 
ارسال نظرات