مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفت‌و گو با «بسیج»:
محمد بسکابادی گفت: 400 روستا با همت 200 نفر از مهندسان بسیجی کشاورزی خدمت رسانی می شود اردوهای جهادی در جهت تقویت بسیج خدمت رسانی است.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۷۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
اردوهای جهادی در جهت تقویت بسیج خدمت رسانی است 
محمد بسکابادی مسوول سازمان  بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش اردوهای جهادی در محرومیت زدایی اظهار داشت: بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی جهت علمی کردن کشاورزی برای افزایش میزان عملکرد تولیدی اقدام به برگزاری اردوهای جهادی سه روزه کرده است که با حضور متخصصین کشاورزی در روستاها انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی در جهت تقویت بسیج خدمت رسانی است افزود:  این اردوها در جهت تقویت بسیج، همگام با کشاورز است تا بتواند کشاورز بومی و علمی را باهم تلفیق نماید و از این طریق بتواند درآمد کشاورزان را بالا ببرد.

بسکابادی بیان داشت: اردوی جهادی با عنوان طرح تقویت  علمی کردن کشاورزی در تمام شهرستان های خراسان رضوی و روستاهای تابعه صورت گرفته است که حداقل به 400 روستا خدمت رسانی شده است.

وی در خاتمه افزود: بسیج مهندسین خراسان رضوی در اقدامی با بهره گیری از 200 مهندسین کشاورزی طرح همگام با کشاورز را علمی می‌سازد.

ارسال نظرات