راهیان نور فرصت مغتنمی برای انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان می باشد که برگزاری مراسمات دعا و زیارت عاشورا، یادواره شهدا، اهداء بسته های فرهنگی از دیگر برنامه های این سفر معنوی خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۹۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم از اعزام ۱۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان طارم به مناطق عملیاتی جنوب کشور در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: تعداد ۱۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان طارم در قالب ۲ اتوبوس برادر و ۱ اتوبوس خواهر در طول تعطیلات نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

اقبال جهانبخشی هدف از اعزام افراد به اردوی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با شجاعت و دلاوریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا و اما م شهدا دانست و افزود: در این راستا سهمیه اعزامی شهرستان طارم ۲ اتوبوس برادر و ۱ اتو بوس خواهر خواهد بود که در مورخه۲۱ اسفند کاروان برادران و در مورخه ۶ فروردین کاروان خواهران به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد .

وی اظهار داشت: کاروان راهیان نور شهرستان طارم با حضور در مناطق جنگی از مناطق عملیاتی ( شلمچه – فکه – اروندرود – هویزه – طلائیه و دو کوهه ) بازدید خواهند کرد .

فرمانده سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: اقداماتی از جمله (جلسه هماهنگی راهیان نور در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان طارم و جلساتی در داخل سپاه ناحیه طارم و تهیه ۳ دستگاه اتوبوس ) جهت رفت و برگشت زائران راهیان نور در این شهرستان انجام شده تا کسانیکه در این اردو شرکت می کنند با خاطرات خوش و معنوی دست پر برگردند .

جهانبخشی با توجه به اهمیت راهیان نور و برنامه های فرهنگی خاطر نشان ساخت: راهیان نور فرصت مغتنمی برای انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان می باشد که برگزاری مراسمات دعا و زیارت عاشورا، یادواره شهدا، اهداء بسته های فرهنگی از دیگر برنامه های این سفر معنوی خواهد بود.

ارسال نظرات