مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

اعزام 520 مددجوی زنجانی به مشهد مقدس

520 مددجوی زنجانی در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند که با این آمار تعداد نفرات اعزامی به این سفر زیارتی به 2 هزار و 500 نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۹۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت مددجویی کمیته امداد استان زنجان بر ضرورت مشارکت بیش از پیش خیران در طرح‌های مشارکتی این نهاد تأکید کرد.

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با توجه به آثار گسترده معنوی زیارت و اینکه کمیته امداد تجربه اعزام مددجویان را دارد، اظهار کرد: به همین منظور با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای دریافت مشارکت‌های مردمی طرح «شوق زیارت»، اجرایی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب طرح «شوق زیارت»، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار تأمین می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir»، مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این مسئول با بیان اینکه همچنین مردم استان برای مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره‌‍گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* یا واریز وجوهات نقدی به شماره کارت 6037991199521133 اقدام کنند، اضافه کرد: این طرح با همکاری کمیته امداد و حج و زیارت استان اجرایی می‌شود.

صفری در ادامه گزارشی از وضعیت اجرای طرح «شوق زیارت» در استان زنجان افزود: امسال 2 هزار و 500 نفر از مددجویان استان به مشهد مقدس اعزام شده اند که 520 نفر از این تعداد امروز به این سفر معنوی عزیمت کردند.

وی با بیان اینکه در قالب همین طرح 322 نفر از زنان سرپرست خانوار به کربلای معلی اعزام شدند، افزود: بخشی از اعتبارات مورد نیاز اعزام مددجویان از محل سفر اخیر رئیس کمیته امداد به کشور و بخشی نیز از سوی خیران تأمین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار