خبرهای داغ:
در آستانه سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (ص) و هفته رن جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان لبخند آفرینش با حضور جمعی از بانوان شیعه و سنی در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۳۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از ایرنا، کلثوم غفاری توران مدیرکل دفتر امور بانوان خانواده استانداری گلستان در این مراسم که در پارک بانوان گرگان برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته زن و روز شهید و در راستای تکریم مقام مادر؛ جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان روز دوشنبه هفته جاری با یکهزار و 727 مادر گرانقدر شهید دیدار می کنند.
وی با اشاره به اینکه حدود 570 مادر شهید در شهرستان گرگان سکونت دارند، ابراز کرد: تعداد مادران شهید در مرکز استان در مقایسه با سایر نقاط گلستان بیشتر است.
مدیرکل امور بانوان گلستان از دستگاه‎های اجرایی استان خواست که این ملاقات‎ها را مستندسازی کنند تا در آرشیو خدمات فرهنگی استان ماندگار شود و اثری فاخر در کارنامه کاری آنان باشد.
پارک بانوان گرگان از حدود 18 ماه قبل راه اندازی شده است و در حوزه توسعه ورزش بین بانوان و برگزاری دوره های آموزشی ورزشی فعالیت دارد.
در زمین چمن مصنوعی این پارک توپ ، تور ، دوچرخه و دیگر امکانات ورزشی به رایگان در اختیار بانوان مراجعه کننده برای استفاده قرار می گیرد.
جشنواره لبخند آفرینش از سوی امور بانوان استانداری گلستان و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد و مسابقات ورزشی و تقدیر از جمعی از خبرنگاران رسانه ها از دیگر بخش های آن بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها