مشاور عالی وزیر دفاع:

علت وضعیت ضعیف اقتصادی؛ ناکارآمدی و یا غفلت مسئولین است

مشاور عالی وزیر دفاع در گفت: امروز وضع اقتصادی مردم بسیار ضعیف است و اگر سیاسیون مدتی مسولیت خود را به اقتصادیون واگذار کنند وضعیت کشور بهتر می شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۳۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رستم قاسمی در ویژه برنامه تحلیل مسائل سیاسی که در مسجد نبی اکرم(ص)نیشابور برگزار شد، گفت: مردم نیشابور در انقلاب اسلامی ثابت کردند که آنچه تاریخ درباره آنها نوشته درست است، مردم نیشابور مردمی غیور و شهید پرور هستند.
 
وی گفت: استعدادهای لازم در تمامی زمینه ها در کشور وجود دارد و امروز به جرات می توان گفت که دیگر ایران نیازی به خارجی ها ندارد.
 
وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی مهم ترین ضعف کشور است و مهم ترین مشکل مردم معیشت کار و اقتصاد است که باید به آن به طور ویژه رسیدگی شود.
 
قاسمی اذعان کرد: در کشور ایران نشانه هایی از ناامنی وجود ندارد و ایران باثبات ترین کشور در منطقه است و دلیل آن تفکر انقلابی و اعتقاد است.
 
وی تاکید کرد: صنعت دفاعی کشور جزء بهترین صنایع است٬ کشاورزی ایران در دنیا قابل رقابت نیست ولی متاسفانه وضعیت کشاورزی خوب نیست و باید کشاورزی با دانش های نوین انجام گردد.
 
مشاور وزیر دفاع گفت: امروز وضع اقتصادی مردم بسیار ضعیف است و اگر سیاسیون  مدتی مسولیت خود را به اقتصادیون واگذار کنند وضعیت کشور بهتر می شود.
 
وی افزود: تکلیف رییس جمهور پول، نان و اقتصاد مردم است. یا مسولین غافل اند و یا ناکارآمد هستند که وضعیت کشور به این شکل تبدیل شده است.
 
وی ابراز کرد: امروز انتصابات سیاسی و جناحی در کشور آزادانه صورت می گیرد٬ امروز در صنعت نفت حتی یک خارجی هم وجود ندارد که این ها همه از برکات انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار