کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: هزینه کرد 6 تریلیون میلیاردی آمریکا در جنگ های افغانستان، عراق و سوریه امروز نتیجه ای غیر از شکست ذلت بار ارتش آمریکا و غافل شدن از مشکلات ملتش نداشت.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۵۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رجبعلی بازیاد در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه میثم مشهد اظهار داشت: اصلی ترین تهدید انقلاب سپردن مسئولیت به دست جریان اشرافی گری است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و نظام بین المللی و داخلی افزود: برخلاف اظهار نظری رایج مبنی بر اینکه ترامپ رئیس جمهور آمریکا فردی دیوانه می باشد که مصداق آن تصمیم گیری های آنی و فعال کردن گسل های جامعه آمریکایی، مهاجرین و تنش با کشور های متحد اروپایی است، او نه تنها دیوانه نیست، بلکه مشاوران عاقلی دارد که بر اساس واقعیات جامعه آمریکا تصمیم می گیرند و آن واقعیت افول امریکا است.

این کارشناس سیاسی در همین رابطه افزود: هزینه کرد 6 تریلیون میلیاردی آمریکا در جنگ های افغانستان، عراق و سوریه امروز غیر از شکست ذلت بار ارتش آمریکا، غافل شدن از مشکلات جامعه آمریکایی( فقر و فساد رو به گسترش جامعه آمریکا وغافل شدن از نوسازی زیر ساخت های صنعتی و فرسوده آمریکا )چه ارمغانی برای جامعه و ملت آمریکا در برداشته است؟

بازیاد در خصوص سطح تحولات منطقه نیز با اشاره به فتح حلب افزود: فتح حلب یک پدیده جدید در جنگ سوریه بود که مثل فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس آغازی است بر پیروزی جریان مقاومت در برابر جریان عبری- عربی- آمریکایی.

وی افزود: در سطح داخلی نیز انقلاب با پدیده های مهمی گرفتار شده مثل فقر، فاصله طبقاتی، تبعیض، بی عدالتی، اشرافیگری مدیران کشور که این حوزه ها باعث تهدید برای انقلاب است نه تهدید و رجز خوانی نظامی دشمن.

وی تصریح کرد: در فضای انتخابات آینده رقابت بین دو گفتمان انقلاب گرا و جریان غربگرا  می باشد.

بازیاد در پایان به آرایش سیاسی جریانات و گروه های سیاسی در انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: جریان غربگرا در چهار سطح  رادیکال، تکنوکرات، میانه رو، سنتی و جریان انقلابی نیز در قالب تشکل جبهه نیروهای مردمی انقلاب فعالیت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها