نخستین جشنواره ملی یتیم نوازی درآستانه فرا رسیدن سال نو در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۷۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
در آئینی با شرکت ۲۰۰ نفر از ایتام شهرستانهای بویراحمد و دنا نخستین جشنواره ملی یتیم نوازی در یاسوجنخستین جشنواره یتیم نوازی برگزار و ایتام عیدانه خود را از خیرین نیک اندیش دریافت کردند.
در این آئین که در سالن شهید مطهری آموزش وپرورش استان برگزار شد نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا گفت:آثار و برکات صدقه وکمک به نیازمندان برای انسانها ابدی است.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه کمک به فقرا، نیازمندان، ایتام و زندانیان فرصتی ارزشمند برای معامله با خداست افزود: امروز روز عمل و فردا روز حساب است و تا می توانیم باید در عمل خیر وارد شویم.
مدیرکل اموراجتماعی استاندار هم گفت: امسال بیش از ۹۰۰ مورد جهیزیه برای نوعروسان استان تهیه شد.
حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی افزود: توزیع پوشاک بین ۲۰۰ نفر از ایتام، ۱۵۰ مورد وسایل گرمایشی، آزاد سازی زندانیان و کمک به زنان بی سرپرست از مهمترین کمکهای نهاد های خیریه استان است.
وی گفت: صدقه از فرصت های نیک برای معامله با خداست و باید از آن استفاده مطلوب نمود.
مسئول نهاد خیریه آبشار عاطفه های استان هم گفت: این همایش با هدف کمک به ایتام و با حضور ۲۰۰ نفر از ایتام بویراحمد و دنا برگزار شد.
فاطمه روزبه افزود: پسران تا ۲۰ سال و دختران تا ۲۵ سال زیر پوشش فعالیت این مؤسسه هستند.
وی گفت: دراین جشنواره عیدانه شامل لباس و لوازم التحریر به ایتام تحویل شد.
محسن ده محسنی مدیر عامل بانک تجارت هم گفت: از سوی بانک تجارت استان به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال نوشت افزار و به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت خانه بهداشت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم برای ساخت فضای آموزشی برای نیازمندان مناطق محروم مشارکت انجام شد.
در این آئین هدایایی بر اساس نیاز و آرزوهای نوشته شده در نامه کودکان یتیم به آنان اهدا شد.
ارسال نظرات