هزار و هشتصد طرح نیمه تمام عمرانی استان منتظر تامین اعتبار

هزار و ۸۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد منتظر تامین اعتبار هستند .
کد خبر: ۸۸۳۷۵۷۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نوزدهمین نشست هزار و هشتصد طرح نیمه تمام عمرانی استان منتظر تامین اعتبارستاد اقتصاد مقاومتی گفت: برای تکمیل این طرح ها به هزار و چهارصد میلیارد تومان اعتبار نیاز است که دولت در تامین این میزان اعتبار با مشکل مواجه است .
آقای نورزی با بیان اینکه در قالب سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، دولت، برنامه واگذاری فروش و یا اجاره طرح های نیمه تمام عمرانی را از یکسال گذشته اجرایی کرده است افزود: سهم کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام کشور امسال ۵۷ طرح بود.
وی گفت: تا کنون ۴۳ طرح به صورت فروش و یا اجاره به بخش خصوصی واگذار شد اما هیچ سرمایه گذاری برای مشارکت در ساخت اقدام نکرده است .
نوروزی افزود: ۲۷ طرح برای واگذاری شناسایی شده است که فرایند واگذاری ۱۱ طرح از امروز آغاز می شود .
استاندار هم گفت: نظام اجرایی و کارشناسی در کهگیلویه و بویراحمد هنوز به فهم دقیقی برای اجرای این بخش از سیاست های اقتصاد مقاومتی دست نیافته، به همین دلیل بخش خصوصی هنوز در تکمیل طرح های نیمه تمام در استان مشارکت نکرده است.
سیدموسی خادمی افزود: اگر چه توان بخش خصوصی استان برای سرمایه گذاری و مشارکت در تکمیل طرح های عمرانی ضعیف است اما دولت با تامین تسهیلات و مشوق هایی بستر را برای آنان فراهم می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار