به همت کانون بسیج شهدای فرهنگیان قرچک؛

آسیب های اجتماعی در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت

خبرگزاری بسیج: دوره ضمن خدمت آسیب های اجتماعی در فضای مجازی وجریان های سلفی و تکفیری در دانشگاه پیام نور قرچک، به همت کانون بسیج شهدای فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۸۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

  در این نشست تخصصی، که با حضور شهیری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک و دیگر مسئولان ناحیه پانزده خرداد، پرسنل اداره آموزش و پرورش و فرهنگیان بسیجی شهرستان برگزار شد، دکتر رمضانیان، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در سخنانی اظهار داشت: دشمن همیشه از نقاطی که ضعف داریم به ما حمله می کند، در اوایل انقلاب از راه جنگ و از طرق مختلف اقتصادی و اکنون نیز در فضای مجازی وحمله به فرهنگ ما قصد دارد به اهداف خود دست پیدا کند.

  رمضانیان با تاکید بر تبدیل تهدید در فضای مجازی به فرصت، خاطر نشان کرد: اگر از این فضا به خوبی استفاده شود و برای ترویج علم و ارتباط باشد، اشکال ندارد اما متاسفانه نگاه آن سرگرم کردن مردم است.

رمضانیان، افزود: اهداف دشمن در این عرصه، ترویج اشرافی گری فرهنگی، تجمل گرایی و ارزش قرار گرفتن ولخرجی است و مهمترین هدف آن، استفاده از قدرت برای ﺛﺮوت است، نه برای امنیت و آرامش مردم.

وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب افزود: عرصه فرهنگی در معرض ولنگاری است؛ افرادی که نگاه اشرافی دارند، با رها کردن فرهنگ اسلامی، به توسعه لطمه وارد می کنند و موانع پیشبرد ارزشها را تقویت می کنند. این افراد حرف از امام (ره) می زنند اما نه تنها راه امام را ادامه نمی دهند بلکه درمقابل بیگانگان نیز خضوع داشته و باﻋﺚ نفوذ بیگانگان بر مردم ازطریق اشرافی گری می شوند.

 خبرنگار: زهرا ابراهیمی  

ارسال نظرات
آخرین اخبار