خبرگزاری بسیج: آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان پاکدشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۳۷۵۹۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴

سرهنگ  سعید موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت در این مراسم گفت: مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس از ارزش معنوی بالایی برخودار است؛ شما دانش آموزان امروز به مناطق ۸ سال دفاع مقدس راهی خواهید شد مناطقی که در آن فداکاری ،ایثار ،شجاعت ، از جان گذشتگی ، ایمان ، تقوا ،اخلاص و توسل به ائمه معصومین را حس می کنید .  

 موسی پور  اظهار داشت : شما دانش آموزان این سعادت نصیبتان شده تا ضمن تجدید میثاق با شهدا از منطقه ای که آنان با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) با دشمن تا دندان مسلح جنگیدند را ببینید .

 وی گفت: شما دراین سفر معنوی باید بهترین استفاده را ببرید و سعی کنید یکی از شهدا را انتخاب کنید و در خصوص زندگی نامه و همچنین وصیتنامه او تحقیق کنید آن وقت خواهید دید که شهدا چه انسانهای پاک ، مهربان و دلسوز بودند .

 موسی پور در ادامه خطاب به دانش آموزان دختر افزود: خدا را شکر می کنم که تمام شما دارای حجاب برتر هستید و امید است در حفظ آن کوشا باشید چرا که شهدای عزیزمان در وصیتنامه های خود به عفاف و حجاب تاکید داشتند و این در واقع یک انتظار از سوی شهدا و یک وظیفه از سوی شما است .

 وی درادامه بیان کرد : در کاروان شما روحانیون، مدیران مدارس ،معلمان ،مربیان ، پایوران سپاه و همچنین مسئولین کاروان حضور دارند و بهتر است ضمن همکاری با این عزیزان در صورت بروز مشکل به آنها مراجعه کنید و همچنین راویان ۸ سال دفاع مقدس حضور دارند که می توانید از حماسه،رشادت و اقتدار شهدا ،جانبازان ، ایثار گران آزادگان آگاه شوید . در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت دکتریزدان پناه ضمن آرزوی سفری بدون حادثه برای کاروان زیارتی سرزمین نور افزود : فرصت خوبی برای شما دانش آموزان ایجاد شده تا مطالبی را که در خصوص ۸ سال حماسه آفرینی در کلاس های درس خوانده اید از نزدیک مشاهده کنید .

 وی در ادامه به دانش آموزان توصیه کرد که بهره کافی را از این سفر زیارتی ببرند چرا که مناطق جنگی نشانه یاد خاطره شهدا و تمام یادگاران آن روز ها است . در ادامه 160  دانش آموز دختر مقطع دبیرستان شهرستان پاکدشت با حضور مسئولین شهرستان پس از گذر از دروازه قرآن راهی سرزمین های نور شدند .

 

 

ارسال نظرات